Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Udstilling af 48 nye fotos optaget i uge 3~
Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 24-08-03 20:18

Udstilling af 48 nye fotos optaget i uge 34 - 2003

Der er et par billeder fra "havfruens" 90 års dag, der var jo 90
havfruer samlet, men det var desværre regnvejr i den halve time
arrangementet varede, og høj sol både før og bagefter.

Men da billeder ska' ses, så vil jeg ikke bruge tid på en masse
snik-snak, så ta' selv et kik på flg. URL:

http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_34_1of4.html

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 24-08-03 22:31

De sidste MANGE gange jeg har været på tur har du postet billeder med det
jeg lige har set.
Weird, men sjovt.

Tag lige en grøn tophue på så jeg kan kende dig.

Jan

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 25-08-03 10:21

Jan Emil Christiansen wrote:

> Tag lige en grøn tophue på så jeg kan kende dig.

Nej - nej, mit speciale er netop at undgå at vække opsigt, jeg
har heller ikke mit kamera hængende om halsen, det kommer kun
frem fra fototasken når det skal bruges...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : lars bo

Dato : 25-08-03 09:04

Hej Niels
Specielt kan jeg godt lide Metro nr.: 59 & 71

--
hilsen
lars bo

PS.: Lad os diskuterer billeder.