Ny dyrehandel i Randers
Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 29-08-03 00:41

Jeg håber ikke I kommer efter mig for at poste det her, jeg har ikke noget
at gøre med dyrehandelen som sådan, men syntes da det var relevant at gøre
opmærksom på.

På lørdag åbner der en ny dyrehandel i Randers Storcenter, Zoopermarked
kommer den til at hedde - og den har en del gode åbningstilbud til alle
dyrearter - også katte. De har haft reklamer i både den lokale dagspresse og
i Centeravisen med forskellige tilbud i dem begge to - blandt andet 3 x 10
kg Everclean grus til 299,- det er sørme 10 kg gratis. Jeg mindes også at
have set RC killingepakker, et killinge-entertainmentcenter, et mindre
kradsetræ og meget mere. Jeg ved ikke om tilbudene kun gælder lørdag eller
om det er ugen ud, men man har da lov at håbe.

Så det var lige en lille servicemeddelelse til jer der bor i nærheden af
Randers - måske I kan gøre en god handel.

Mvh Tina - der er i Sverige på lørdag og derfor krydser alt der krydses kan
for at der stadig er billigt kattegrus når hun kommer hjem igen

--
Besøg Tina, Gizmo, Freya og Devi på:
www.gizzemissen.dk

Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 29-08-03 08:32

hey jeg syntes det var fedt, du gjorde opmæksom på det, der må vi da ind....
men når du reklamere for det på den måde skal du nok ikke satse på der er
mere kattegrus tilbage hehe

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:3f4e9318$0$13241$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : Dan Mortensen

Dato : 29-08-03 08:52

Henrik Ø. Knudsen wrote:
> hey jeg syntes det var fedt, du gjorde opmæksom på det, der må vi da
> ind.... men når du reklamere for det på den måde skal du nok ikke
> satse på der er mere kattegrus tilbage hehe

Ellers har det tilbud kørt i Århus i nogle måneder hos Petworld og Maxizoo
men det er ikke den store success ser det ud til.

/Dan Mortensen
DK Sollok

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 02-09-03 13:15

Dan Mortensen skrev i en meddelelse

> Ellers har det tilbud kørt i Århus i nogle måneder hos Petworld og Maxizoo
> men det er ikke den store success ser det ud til.

Så kører de det i hvert fald ikke længere. Jeg var lige i Maxizoo i Tilst i
går for at købe den der plyds-knitrepose til misserne derhjemme og nu havde
de EverClean til 400 kroner for 3 x 10 kg - så jeg krydser stadig fingre for
jeg skal ud og se den nye butik i Randers om tre kvarter.

Mvh Tina - og misserne - der æææææælsker at være hjemme igen.

Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 03-09-03 08:44

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:3f5489c9$0$24629$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> [...]
for
> jeg skal ud og se den nye butik i Randers om tre kvarter.
hvordan går det er der stadig tilbud i Randers ???

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 03-09-03 15:10

Henrik Ø. Knudsen skrev i en meddelelse...

> hvordan går det er der stadig tilbud i Randers ???

Hej Henrik

Ja, det er der skam - jeg fik da alt det jeg kom efter i går. Der var stadig
masser af EverClean grus - omend det krævede en del omrokering, armmuskler
og lidt sved på panden at samle tre af Gizmos foretrukne variant. Jeg
snuppede også lige en killingepakke fra RC med til Devi - hun kan godt tåle
lidt mere sul på kroppen. Da jeg fik den åbnet derhjemme var der sørme gaver
vedlagt. Udover den sædvanlige 400 grams pose Babycat og gavekort på 25
kroner, lå der også to stykker legetøj - og et enkelt kattekys - som Freya
fik lov at gnaske (hun kom først). Så generelt så det i hvert fald stadig
lyst ud med åbningstilbudene til katteslaverne.

Mvh Tina - og tre dorske misser.