Kattens til tankegang - lidt OT
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 28-08-03 20:57

Jeg er lige kommet hjem fra forældremøde, hvor vi blandt andet har talt om
klassens kommende besøg på præventionsklinik. Da jeg kommer hjem og
fortæller om mødet, spørger jeg ungen (13 år): Du ved da godt hvad
prævention er? Næeh, det kan han ikke lige huske. Jeg: Det er det, man gør,
når man ikke vil ha børn.
Ungen lyser forklaret op: NÅRH, sterilisering af katte... skal vi besøge en
dyrlæge?
Og så¨var jeg altså ved at få kaffen i den gale hals af grin.

Dikte

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 28-08-03 22:27

"Benedikte Brisson" <dikte@nini.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> dyrlæge?
> Og så¨var jeg altså ved at få kaffen i den gale hals af grin.

Hej Dikte :)
Et eller andet sted har han da fået fat i noget ang. prævention...trods alt
;)
Men da ganske bestemt en sød tankegang, sådan endnu lidt uskyldigt og
naivt....nyd det lige så længe det varer!!

--
Hilsen "gammelmor" Heidi

http://hei.homepage.dk

--
Hilsen Miver og Mulle's mor

http://hei.homepage.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 29-08-03 09:30

hehe....hans kommende kæreste vil nok glo lidt når han slæber hende med
til dyrlægen fordi de ikke skal have børn *G*

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk