Huraaaaaa
Fra : Kennet

Dato : 27-08-03 17:11

Ja, så fik vi killinger på vores 1 år gamle kat,Freja, det er sket idag mens
vi var på arbejde. Hun havde fået killingerne på vort stuegulv (det kan så
være hvad det vil........) 5 stk. ialt. 2 Røde 1 Kulsort 1 sort/hvid og en
rigtig lækker koksgrå.

Nu er det jo sådan, at vi ikke ret gerne vil lade hende ligge inde på
stuegulvet (gulvtæppet skal jo nok lige renses lidt....), men gerne ville
have hende flyttet derud hvor hun også skulle have født. Tager man bare
killingerne og lægger derud? og følger hun så bare med?, vi vil placere
kattebakke og mad/vandskål ved siden af.

Hvordan gør man nu det bedst?(det er jo første gang vi prøver....)

Hvornår må vi flytte dem/hende?

Hvilket fodder skal hun have nu, hun får det der hedder Science Plan fra
dyrlægen, kan man så få noget der er specielt til nybagte mødre og
killinger??

Jeg håber at i kan hjælpe, så vores killinger kan få den bedste start på
livet

Mvh
Gitte og Kennet

Fra : Michael Nielsen

Dato : 27-08-03 17:26

Nu ved jeg egentlig ikke så meget om killingefødsel, men ihvertfald tillykke
med dem. I kan godt prøve at flytte hende, men det er ikke sikkert at hun
bliver der hvor i gerne vil have at hun skal ligge. Det er hvad jeg kan
huske fra da jeg boede hjemme .På det killingefoder jeg har til Cheeta står
der at det også er til nybagte killingemødre. Det er fra Royal Canin og
hedder Babycat 34 (tror nok det er nummer 34)

Knus Linda

Fra : Jane

Dato : 27-08-03 17:37

Kennet skrev i <news:3f4cd828$0$97256$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:

> Ja, så fik vi killinger på vores 1 år gamle kat,Freja, det er sket
> idag mens vi var på arbejde.

Mange tillykker! Håber i beærer os med fotos med tiden.

Jane der får killingeabstinenser...

Fra : Louise Viborg

Dato : 27-08-03 18:15

I kan godt flytte hende og killigerne over i fødekassen. Så er det op
til hende om hun vil blive liggende der Tro mig, en kattemor er
ikke til at "forhandle" med mht hvor hun vil ligge med sine killinger

En diegivende kattemor skal have killingerfoder. Det ksulle hun
egentlig også have haft under drægtigheden, men det er jo lidt sent nu

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Kennet

Dato : 27-08-03 18:29

Hejsa!

Tak for svarene.

Vi vil forsøge og flytte hende, men tager det som det kommer........ Der er
Norsk Skovkat i hende så temperementet har hun, og det er jo dejligt. Vi
håber at en af killingerne arver nogle gener med skovkat, så vi kan se lidt
mere pels

Mvh
Gitte og Kennet