kat i spændetrøje
Fra : Jane

Dato : 26-08-03 22:47

Fnis. Jeg sad og surfede efter nogle billeder af store katte
(serval, los osv) og skulle lige klikke på et link til sjove
fotos, det her er en kat i astronaut-outfit men helt ærligt
ligner det ikke løsningen på katte som kradser i møbler og
tisser i sofaer? Det er da en spændetrøje?

http://www.catmine.com/pix/astronaut_cat.htm

Jane

Fra : Michael Nielsen

Dato : 26-08-03 23:25

Stakkels bette mis. Mon den fåes i Cheetas størrelse? Så kan jeg vel holde
lidt styr på hende

Knus Linda