Lidt OT, men er her nogle brugere af 3D pr~
Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 26-08-03 19:31

For så vil jeg da lige nævne at der er kommet en ny kat hos Daz3D. Og at jeg
har lavet en texture af Phumba, samt en kopi af vores kradsetræ

Hvis nogen vil se hvad det er jeg snakker om er her et billede
http://trekkiegrrrl.dk/Pics/PROMO1CAT.jpg

Og hvis I ikke aner hvad jeg snakker om... Så var det blandt andet det jeg
skulle bruge alle de kattebilleder til tidligere

~Lisbeth

Fra : Pia J

Dato : 26-08-03 19:35

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in message
> For så vil jeg da lige nævne at der er kommet en ny kat hos Daz3D. Og at
jeg
> har lavet en texture af Phumba, samt en kopi af vores kradsetræ

Ja, men der er jo ingen MCO'er! :) De der korthårede nogen gider jeg da ikke
lave...

Flotte textures og træ, men har din kat virkelig så røde øjne?

:Pia

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 26-08-03 19:49

> [...]
ikke
> lave...
>
> Flotte textures og træ, men har din kat virkelig så røde øjne?

Nej øjnene er mere gule end orange det så bare sjovere ud, syntes jeg.

Og det var jo DIG der osse lavede Poser Jeg ku huske der var i al fald
EN herinde fra *L*

~Lisbeth

Fra : Leyna

Dato : 30-08-03 15:44

On Tue, 26 Aug 2003 20:49:12 +0200, "Lisbeth Hviid Jakobsen"
<ernyoka@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Nej øjnene er mere gule end orange det så bare sjovere ud, syntes jeg.
>
>Og det var jo DIG der osse lavede Poser Jeg ku huske der var i al fald

To, hvis jeg må have lov at blande mig. Er dog selv på begynderstadiet
endnu.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 30-08-03 19:30

"Leyna" <webmaster@big-girls.dk> skrev i en meddelelse

> To, hvis jeg må have lov at blande mig. Er dog selv på begynderstadiet
> endnu.

Bland dig ENDELIG!!!

Hvis der er noget jeg kan hjælpe med, så sig ENDELIG til

Og vis du ikke allerede kender den, så kan jeg anbefale
http://www.renderosity.com

Mit nick der er ernyoka1

~Lisbeth

Fra : Leyna

Dato : 31-08-03 00:05

On Sat, 30 Aug 2003 20:29:33 +0200, "Lisbeth Hviid Jakobsen"
<ernyoka@hotmail.com> wrote:

> [...]

>Hvis der er noget jeg kan hjælpe med, så sig ENDELIG til
>
>Og vis du ikke allerede kender den, så kan jeg anbefale

Og mit er (TADA) leyna, og nu er vi vist rigtig meget OT.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Jane

Dato : 26-08-03 20:27

Lisbeth Hviid Jakobsen skrev i <news:big91d$rfn$1@sunsite.dk>:

> Hvis nogen vil se hvad det er jeg snakker om er her et billede
> http://trekkiegrrrl.dk/Pics/PROMO1CAT.jpg

Det er et flot billede du har lavet.

Jane

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~