Pris på vaccination og sundhedstjek
Fra : Vibeke J

Dato : 26-08-03 10:20

Hejsa,
nu var jeg jo lige nede med en af misserne for at få den vaccineret, og så
blev den jo også lige sundhedstjekket. Men hvad giver I andre for det? Jeg
måtte af med 425 kr.

/Vibeke

Fra : Louise Hansen

Dato : 26-08-03 11:52

> [...]
> blev den jo også lige sundhedstjekket. Men hvad giver I andre for det? Jeg

Hej Vibeke!

Jeg tror, at jeg kom af med ca. 395 incl. moms, da jeg fik Oscar
sundhedstjekket og vaccineret her for et par måneder siden...Så det
ligger nok generelt der omkring de 400 kr., vil jeg tro!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Miver og Mulle's mor

Dato : 26-08-03 12:12

> [...]
> nu var jeg jo lige nede med en af misserne for at få den vaccineret, og
så blev den jo også lige sundhedstjekket. Men hvad giver I andre for det?

Det er også omkring 400kr jeg giver, men det var altså for 3 katte. Jeg
er heldig at have en både meget dygtig og meget venlig dyrlæge vist :))

Med venlig hilsen Miver og Mulle's mor
Heidi Tengstedt

Fra : anja rasmussen

Dato : 26-08-03 13:00

> [...]
>
> Det er også omkring 400kr jeg giver, men det var altså for 3 katte. Jeg
> er heldig at have en både meget dygtig og meget venlig dyrlæge vist :))

vi giver også deromkring...vi gav 411kr sidst for 2 katte......er er
vist noget m søkende-rabat....man skal kun betale for én konsultation,
når man har begge med samtidig....

Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Dianna

Dato : 26-08-03 17:56

"Vibeke J" <a@a.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blev den jo også lige sundhedstjekket. Men hvad giver I andre for det? Jeg

Jeg tror jeg gav lige knap de 1000,- for to katte..... vaccinationen var
også mod leukæmi så den var lidt dyrere... men det lyder som om jeg gav
liiidt for meget..... Er der nogern der kender noget til dyrlægerne i
Korsør?

Dianna