OBS!!!! Coco og Callie
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 24-08-03 09:28

Jeg har lige fået en mail fra en familie der er interesseret i Coco og
Callie, så nu er det nu, at
I _allesammen_ skal krydse fingre, poter og haler,
at lille Coco får et godt hjem sammen med Callie.

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-08-03 09:44

"Marianne Hellemose" <hellemose.som1@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3f48770d$0$97202$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> www.hellemose.dk
> ***Ailurophil***
>
> Some people have lives, others have cats

Hej Marianne

Krydser alt, hvad der overhovedet kan krydses!!

Det ville da være det optimale, hvis Coco og Callie kunne rejse sammen - åh, hvor jeg altså håber, det lykkes!

Men man kan da ikke andet end falde for Coco, hun er jo bare så dejlig!

Held og lykke, held og lykke, held og lykke!!!

forhåbningsfuld hilsen fra
Eva

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 24-08-03 09:52

Hej Eva

Ja det var simpelthen en mail "fra himlen" jeg håber
så bare at hende i Kbh vil forstå at jeg jeg er nødt
til at gøre hvad jeg finder bedst for _begge_ katte,
hvis ikke tjaa så er det ikke første gang jeg har gjort
mig upopulær men i de 2 uger der kun har været
de to på værelset er de blevet meget knyttet, og jeg
vil nok altid vælge at placere 2 katte sammen når det
er muligt, og vi ved jo godt, at det er nemmere med
killinger end med voksne.

Hmm lige nu er jeg så "høj" at jeg støder hovedet
ind i bjælkerne. *GG*

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 24-08-03 10:23

Hej Marianne!
Uuuhhhh jeg sidder helt og hopper på stolen! *G* Krydser alt hvad jeg
kan for at de kan få et godt hjem sammen de to

Knus,. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Lene Heier

Dato : 24-08-03 10:47

> [...]

>til at gøre hvad jeg finder bedst for _begge_ katte,
>hvis ikke tjaa så er det ikke første gang jeg har gjort

Vi tror, du MÅSKE er god nok på bunden.! ;))
Man kunne da ikke byde nogen ordentlig kat eller killing den rejseplan
fra forleden!

Og det allerbedste er, at de (forhåbentlig) kan komme afsted sammen;
jeg må indrømme, jeg var mest ked af det på Cocos vegne......

>Hmm lige nu er jeg så "høj" at jeg støder hovedet
>ind i bjælkerne. *GG*
Sender en pude .....! ;)))
Hvornår hører vi nærmere?

Lene

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-08-03 12:19

"Marianne Hellemose" <hellemose.som1@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3f487cc1$0$97197$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> vil nok altid vælge at placere 2 katte sammen når det
> er muligt, og vi ved jo godt, at det er nemmere med

Kattenes ve og vel kommer i første række, så må man se stort på folks sårede følelser!
Og der er ikke tvivl i mit sind om, at Coco og Callie skal ud sammen, hvis det overhovedet er muligt!
Og især da nu, hvor de er blevet så knyttet til hinanden!
Så Marianne, du gør det helt rigtige ved at prøve på at få de to katte til samme hjem!

Håber stadig det lykkes - det SKAL det simpelthen!!

> Hmm lige nu er jeg så "høj" at jeg støder hovedet
> ind i bjælkerne. *GG*

Det forstår jeg godt!
Jeg blev faktisk selv så glad, da jeg læste, at nogen var interesseret i dem begge!
Har tænkt meget på Coco, men forhåbentlig løser det sig på bedste vis - det SKAL det bare!!!

Men lige på falderebet -. Marianne, hvad er der gået galt denne gang ?? Du plejer da at beholde en killing selv, ikke??? *GG*

mvh Eva

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 24-08-03 12:40

YES YES YES .......................................

Efter 3 kvarters tlf-samtale, er det nu officielt.........
Coco og Callie flytter til Thisted, til en familie der
efter min snak med manden, føles som den er sendt
fra himlen, bare for at give Coco og Callie et godt
hjem. De kommer og henter dem, vil passe det sammen med familiebesøg.

De har fornylig mistet deres 14 årige kat, og synes at det var for tomt
uden kat.

Der er masser af killinger i Thisted, men de følte at
det skulle være en kat, hvor de virkelig kunne gøre
en forskel.............JUBIIII jeg troede at mine tåre-
kirtler var "slidt op" *GGG* men næh nej der gemte
sig et par liter glædestårer.

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-08-03 13:09

"Marianne Hellemose" <hellemose.som1@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3f48a42f$0$97246$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> fra himlen, bare for at give Coco og Callie et godt
> hjem. De kommer og henter dem, vil passe det sammen med familiebesøg.

SKØØØØNT!!!!!

Det var dagens glade, dejlige nyhed!

Jeg er sikker på, at du har fundet det helt rigtige hjem til de sidste af dine plejebørn

> De har fornylig mistet deres 14 årige kat, og synes at det var for tomt
> uden kat.

Og det har de jo så evig ret i!!!

> Der er masser af killinger i Thisted, men de følte at
> det skulle være en kat, hvor de virkelig kunne gøre
> en forskel........

Dejlig indstilling - dine "børn" skal nok få det som blommen i et æg hos den familie!

......JUBIIII jeg troede at mine tåre-
> kirtler var "slidt op" *GGG* men næh nej der gemte
> sig et par liter glædestårer.

Det er forståeligt!

Jeg er bare så glad både på dine vegne, på kattenes - og på den nye families - de får to kanonskønne katte!

Hip, hip hurra - og så det lange huuuurrraaaaaaaa!

glad hilsen fra Eva

Fra : Louise Hansen

Dato : 24-08-03 17:43

> familiebesøg.
´

Hej Marianne!

Hvor lyder det bare skønt, at de to skønne misser nu får et godt hjem,
hvor de fortsat kan blive sammen - det fortjener de virkelig! Tillykke
med det!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 24-08-03 13:14

Det har du gjort godt, Marianne

--
Hilsen Nina

Fra : Lene Heier

Dato : 24-08-03 14:23

On Sun, 24 Aug 2003 13:40:08 +0200, "Marianne Hellemose"
<hellemose.som1@mail.dk> wrote:

>YES YES YES .......................................
>
>Efter 3 kvarters tlf-samtale, er det nu officielt.........
>Coco og Callie flytter til Thisted

Så bliver de oven i købet rigtige nordjyder! Håber, de kan finde ud af
sproget .... ;))

Til lykke til jer alle 3. Og den sympatiske familie i Thisted, ikke
mindst; det var flot tænkt.

Lene

Fra : mm

Dato : 24-08-03 17:41

"Marianne Hellemose" wrote in message >
> Efter 3 kvarters tlf-samtale, er det nu officielt.........
> Coco og Callie flytter til Thisted,

Smukt - flot klaret, Marianne

/Maria

Fra : Ragna

Dato : 24-08-03 19:05

Marianne Hellemose skrev:
> Efter 3 kvarters tlf-samtale, er det nu officielt.........
> Coco og Callie flytter til Thisted

Hej Marianne!
Det var vel nok en god nyhed, at de to nu får lov at følges ad, så Coco ikke
skal gå alene i gæsteværelset.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Kate

Dato : 24-08-03 22:36

"Marianne Hellemose" <hellemose.som1@mail.dk> wrote in

> Coco og Callie flytter til Thisted,

Kan kun tilslutte mig de andres glæde på missernes vegne. Dejligt at
der dukkede en familie op som ville ha' begge.
Det bliver godt nok en lang tur for dem, men hva' Mowgli klarede uden
problemer turen fra Vejle til Måløv, med et kort stop i Skælskør (hvis
jeg husker rigtigt, er lige nu lidt i tvivl. Han var træt, men
nysgerrig da han landede her.
Håber Coco's og Callie's nye familie vil skrive lidt herinde så vi kan
vide om det går dem godt.
Iøvrigt, hvordan går det med de 3 først flyttede missebørn?

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 25-08-03 19:17

Hej Kate

Ja de vil jo nok være trætte og lidt stressede de første
dage. Jeg ved ikke om de kommer på Ng'en men
mon ikke de vil sende en mail en gang imellem, og
fortælle hvordan det går, så skal jeg nok fortælle videre.

Pelle (Caspar)har fundet sig godt tilrette i Slagelse,
han er ved at udvikle sig til en velcro-kat med Garfield-appetit.

Raul og Maja (Carlos og Celine) hygger sig også,
de er i fuld gang med at "opdrage" Ulrik, sover om
dagen når Ulrik arbejder, så de kan holde ham i
gang når ham kommer hjem )

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Kate

Dato : 26-08-03 21:33

> Jeg ved ikke om de kommer på Ng'en men
> mon ikke de vil sende en mail en gang imellem, og
> fortælle hvordan det går, så skal jeg nok fortælle videre.

Det håber jeg. Man følger jo trods alt med i "dine" killingers liv og
levnet.

Dejligt at de andre killinger har det godt. Selvom de katte du har haft
er en dråbe i havet så håber jeg de er med til at vende holdningen til
katte generelt.

Dette forum viser da i hvert fald at der er rigtigt mange hvis hjerter
banker kraftigt for kattene

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 24-08-03 12:45

Hej Eva

Tsk tsk tsk, efter tilføjelsen af "djævle-katten" tør
jeg ikke, hun har skabt uro i flokken, i den grad at jeg
er nødt til at dele flokken op, når jeg ikke er hjemme.
Så jeg tør simpelthen ikke risikere noget, mine egne
skal jo helst ikke lide under at jeg gerne vil hjælpe
andre katte.

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-08-03 13:15

"Marianne Hellemose" <hellemose.som1@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3f48a56e$0$97205$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> www.hellemose.dk
> ***Ailurophil***
>
> Some people have lives, others have cats

Et eller andet sted er man jo også nødt til at stoppe - selvom det kan være svært at begrænse sig!
Og når du ved, at du har gjort en forskel i kattenes liv og sørger for, at de kommer ud i nye gode hjem - så er det vist lettere at sige farvel, vil jeg tro!

mvh Eva

Fra : Kate

Dato : 24-08-03 10:26

"Marianne Hellemose" <hellemose.som1@mail.dk> wrote in

> I _allesammen_ skal krydse fingre, poter og haler,
> at lille Coco får et godt hjem sammen med Callie.

Jamen, hvor ville det dog være skønt hvis de får et hjem sammen. Det
vil måske også være lettere for dig at se dem rejse når du ved de har
hinanden.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 24-08-03 10:38

Hej Louise og Kate

Ja det er jo det, de er blevet så knyttet til hinanden i
de 2 uger siden de andre flyttede, og mit største
"problem" er jo tanken om at Coco skulle gå alene
oppe på værelset, hun har simpelthen fortjent bedre,
så samtidig med at jeg vil være ked, vil jeg også have
den trøst at de er sammen i et godt hjem, at de stadig
har hinanden.

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 24-08-03 10:45

Det er helt forståetligt Håber det bedste for dem!

Knus, Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

On Sun, 24 Aug 2003 11:38:16 +0200, "Marianne Hellemose"

Fra : Louise Hansen

Dato : 24-08-03 11:07

> [...]
> Callie, så nu er det nu, at
> I allesammen skal krydse fingre, poter og haler,
> at lille Coco får et godt hjem sammen med Callie.

Hvor lyder det bare dejligt, at de to skønne misser måske kan få et hjem
sammen - det ville da helt klart være optimalt! Så jeg krydser fingre og
tæer alt, hvad jeg har lært (misserne krydser knurhår ) og håber på
det bedste for Coco og Callie!

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 24-08-03 11:18

Hej Lene og Louise

Jeg har svaret på mailen, og fortalt lidt mere om
Coco og Callie, og de omstændigheder der bragte
dem til mig, og lige så snart jeg høre mere, skal jeg
nok fortælle videre. Ja det ville være optimalt dejligt
hvis det falder i hak. Det vil ihvertfald løfte en tons-
tung sten fra mit hjerte.

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 24-08-03 11:58

> [...]
> www.hellemose.dk
> ***Ailurophil***
>
> Some people have lives, others have cats

*tilslutter mig flokken af personer, der tilbringer søndagen med krydsede
fingre..egentlig ret usamrt, når man skul ud og se til nyklækkede kyllinger
*G*

--
Hilsen Miver og Mulle's mor

http://hei.homepage.dk/hons.html

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 24-08-03 12:06

> [...]
>
> Some people have lives, others have cats

*tilslutter mig flokken af personer, der tilbringer søndagen med krydsede
fingre..egentlig ret usmart, når man skal ud og se til nyklækkede kyllinger
*G*

Fra : Stina Hofmann

Dato : 24-08-03 21:33

Marianne Hellemose skrev i dk.fritid.dyr.kat at:

>Jeg har lige fået en mail fra en familie der er interesseret i Coco og
>Callie, så nu er det nu, at
>I _allesammen_ skal krydse fingre, poter og haler,
>at lille Coco får et godt hjem sammen med Callie.

Uh, hvor er det bare dejligt!
Jeg nåede dprligt at krydse fingerene før jeg så at det hele var gået
i orden og jeg er bare så glad - både på dine og Cocos vegne.

Nu var det jo så heller ikke helt uden bagtanker at jeg havde
besluttet at transportkasseholderen skulle med hvis Callie skulle
transporteres, for selvom han er fast besluttet på hvilken kat der
skal være flokkens tredje og sidste, så kunne det jo være at han kunne
rokkes.
Men det blev så ikke nødvendigt denne gang - og da heldigvis for det,
for det er da for lækkert at de kan komme afsted sammen
Smukt arbejde, Marianne. Hatten af og roser i tusindfold i din
retning.

Mvh
Stina og drengene

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 24-08-03 22:10

Hej Stina

Ja det er bare så dejligt, jeg kan slet ikke beskrive
hvor godt det har været, at være mig hele eftermiddagen især efter de
sidste 2-3 uger, hvor
det eneste jeg kunne rumme, var "hvad med Coco"
og min mere eller mindre "ulyst" til at få arrangeret
Callies flytning, jeg føler virkelig at guderne har
smilet til Coco, Callie og mig idag, lige i sidste øjeblik.

Heldigvis forstod Charlotte godt mit valg, selvom det
gik ud over hende.

Super-jublende glade hilsner fra 3 heldige "tøser"
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk
***Ailurophil***