øv
Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 28-08-03 23:34

mit 200L begyndte desvære at dryppe i det ene hjørne i dag lidt noget
lort, men heldig
--
Dennis
Randers

Fra : Jørgen Engbjerg

Dato : 29-08-03 10:50

hvordan kan det opfattes som værende heldigt?
/me - som ikke ville være glad hvis mit akvarie dryppede i hjørnet!

Fra : Anders T. Pedersen

Dato : 29-08-03 11:21

> hvordan kan det opfattes som værende heldigt?
> /me - som ikke ville være glad hvis mit akvarie >dryppede i hjørnet!

Det er på en måde heldigt at det kun drypper.... Utætheden ku jo have givet
sig til kende, som en flækket rude eller noget..

/Anders

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 29-08-03 12:00

Anders T. Pedersen wrote:

> Det er på en måde heldigt at det kun drypper.... Utætheden ku jo have givet
> sig til kende, som en flækket rude eller noget..

På den anden side... forsikringen dækker kun ved "pludseligt" opståede
utætheder. Det kvalificerer skader som følge af en "dryppen" ikke til.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Thomas Madsen

Dato : 29-08-03 14:21

Jørgen Engbjerg skrev:

> hvordan kan det opfattes som værende heldigt?

Sammenlignet med at der pludselig opstår et hul på størrelse med en
fodbold i bagruden på et 1250 ltr. akvarium som befinder sig på 2.
sal, hvilket skete for en bekendt, så er lidt drypperi fra det ene
hjørne klart at foretrække, hvis det absolut skal blive utæt. :)

Madsen.

Fra : Thomas Joergensen

Dato : 29-08-03 12:22

Mit 250 liters gjorde det samme forleden dag, det viste sig at jeg havde
overfyldt det.Så det løb ned inde i rammen og kom ud nede i hjørnet.Det var
heldigt.

/Thomas

Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 29-08-03 13:09

der forsvandt noget af teksten
der skulle have stået "heldigvis have en kammerat et 128L som jeg kunne
låne"

--
Dennis
Randers

Fra : nik

Dato : 29-08-03 20:48

Og jeg (og sikkert også andre) har netop fundet det meget underholdende at
læse alle andres forklaring på hvordan det kunne være heldigt med et
dryppende akvarie. Endnu en positiv (om end lille) ting ved sagen

Nikolaj