Søges: Helårscamping
Fra : Klaus Linnert

Dato : 28-08-03 16:41

Jeg har tidligere spurgt, men min PC har været gået død(ny HD) så alt er
væk. Derfor må jeg spørge igen. Findes der en helårscampingplads nogle
steder på sjælland, gerne midtsjælland?

Med venlig hilsen
Kommende campist

Fra : KTH

Dato : 28-08-03 17:13

Her er nogle:
Feddet Camping
Fakse Ladeplads Camping
Orø hytte og campingplads
Saltbæk Camping
Sølager Strand Camping
Vemmetofte Strand Camping

Der er flere som har åbent for fastliggere.

Fra : Carsten Stage

Dato : 28-08-03 17:35

KTH wrote:

> Feddet Camping

Absolut en favorit - hvor der også kan betales mad Camping Cheques, se mere
her: http://www.campingcheque.dk/ og http://www.campingstuff.dk/2/156.php

> Vemmetofte Strand Camping

Hmmm - har været der efter anbefaling fra andre - men blev slemt skuffet.
Se: http://www.campingstuff.dk/2/157.php

> Der er flere som har åbent for fastliggere.

Jeps - og ofte kan man komme ind hvis man ringer i forvejen. En anden af
vores favoritter er Sorø Camping som hører ind under den kategori. Se:
http://www.campingstuff.dk/2/98.php

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage