tilrettelæggelse af ferie
Fra : Kim Jensen

Dato : 24-08-03 13:13

Hvor lang til før, plejer man at skulle tilrettelægge sin ferie syd på. Jeg
tænker på om det er nødvendigt at reseverer meget lang tid i forvejen til de
populære plades.
Som Italine,Frankrig Og er det som regl nok med en mail til pladsen ?
v.h
kim.jensen@get2net.dk

Fra : KTH

Dato : 24-08-03 13:27

"Kim Jensen" <kim.jensennospam@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
de
> populære plades.
> Som Italine,Frankrig Og er det som regl nok med en mail til pladsen ?
Hej.
Vi planlægger som regel ikke så lang tid i forvejen, men det er da klart at
hvis man skal på visse populære pladser må man bestille i forvejen. Ulempen,
hvis man ikke kender pladsen i forvejen, er at man så er bundet til at være
der i en given periode - også selv om pladsen er dårlig.
I Frankrig kan jeg anbefale Municipal pladser - kommunale pladser som har en
rimelig god standard til en rimelig pris, dog skal man ikke forvente
svømmepøl og lign. (på nogle pladser ligger der off. svømmepøl lige op til
campingpladsen)