Netværksovervågning med logning
Fra : Zredna

Dato : 06-04-01 15:55

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde sådan et program?

På forhånd tak

Anders

Fra : Bent skohorn

Dato : 06-04-01 19:30

hvad vil du logge..

Fra : James Rune Hansen

Dato : 07-04-01 10:51

"Zredna" <zredna@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor jeg kan finde sådan et program?
>
> På forhånd tak
>
> Anders

Det program du søger hedder netwatcherpro

Hvis du er intereseret så send mig en mail/eller en post her i gruppen. Så
kan i alle hente det fra en FTP

James

Fra : James Rune Hansen

Dato : 08-04-01 11:58

"James Rune Hansen" <james.hansen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> >

> Det program du søger hedder netwatcherpro
>
> Hvis du er intereseret så send mig en mail/eller en post her i gruppen. Så

Det kan findes på ftp 62.243.19.137 med brugernavn netwatch og kode netwatch

James

Fra : RoceKiller

Dato : 12-04-01 00:00

On Sat, 7 Apr 2001 11:51:01 +0200,
"James Rune Hansen" <james.hansen@get2net.dk>
used 17 lines to tell us:

>"Zredna" <zredna@ofir.dk> skrev i en meddelelse

>Det program du søger hedder netwatcherpro

>Hvis du er intereseret så send mig en mail/eller en post her i gruppen. Så
>kan i alle hente det fra en FTP

Er meget interserret her.

Greetings
RoceKiller

--
{E-Mail: RoceKiller(at)trashcan.dk UIN: #36155647 IRC: #RK at Undernet}