MS Windows
briani 27239
GRATIS pc-programmer her:
Fra : Bo

Dato : 28-08-03 20:52

http://www.nordicos.org/programs/?lang=da

fra Nordisk Ministerråd så skulle de være sikre

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-08-03 21:29

Bo skrev:

>http://www.nordicos.org/programs/?lang=da
>fra Nordisk Ministerråd så skulle de være sikre

Hvad har det med forbrugerproblemer at gøre?

--
Bertel

Fra : klander

Dato : 28-08-03 22:32

> Hvad har det med forbrugerproblemer at gøre?

Tjae Bertel

Nyhedsgrupper kan også bruges til at bringe nyheder med ;) ikke kun
problemer.
Og det Bo kom med var en Nyhed.

Mvh
Kurt

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-08-03 22:38

klander skrev:

>Og det Bo kom med var en Nyhed.

Det var ikke en forbrugernyhed. Man skal f.eks. heller ikke
bringe oplysninger om det sidste mord her til gruppen uanset hvor
nyt det måtte være.

--
Bertel

Fra : klander

Dato : 28-08-03 22:52

> Det var ikke en forbrugernyhed. Man skal f.eks. heller ikke
> bringe oplysninger om det sidste mord her til gruppen uanset hvor
> nyt det måtte være.

Hmm, nu er software programmer vist nok forbrugs ting,
det er da forbrugerne der køber dem ikke, og disse han henviser til er endda
gratis.
Og det er da en nyhed, for det første gang i dag man kan hører om denne
hjemmeside.

Mord er vist ikke en forbrugsvare endnu.
Kurt

Fra : Jane

Dato : 28-08-03 23:33

klander skrev i <news:3f4e7987$0$5164$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> Hmm, nu er software programmer vist nok forbrugs ting,

Spørgsmålet var måske, om ikke gruppen skulle have været
dk.forbruger.offentlig-service da det jo er noget offentligt
(Nordisk Ministerråd) der tilbyder programmerne?

Jane

Fra : Lars

Dato : 29-08-03 08:06

Dette indlæg kunne nok gå i flere grupper.
Jeg syntes, at det er helt på sin plads.

Lars

Fra : Preben Mikael Bohn

Dato : 29-08-03 08:42

Bertel Lund Hansen wrote:
> Det var ikke en forbrugernyhed.

Det er vist en definitionssag... Den er absolut forbruger-orienteret
(det var vist en af hovedbegrundelserne for at lave siden at "menigmand"
skulle kunne gå ind og se om der var alternativer til de kommercielle
programmer som Word, etc).

Der er naturligvis andre sider der også behandler emnet, men der er da
ting ved denne side der er interessant for den danske forbruger. Det
originale indlæg burde måske have været lidt mere uddybende, men i det
hele taget bør man ikke (min mening) lege "nyhedsgruppepoliti" når der
tydeligvis er tale om et emne som kan fortolkes på mange måder. Dét
synes jeg personligt er værre end indlæg der _kan_ have et indhold der
ikke præcist kan placeres i det danske nyhedshieraki (de tråde der
starter med "Det emne hører ikke til her!" og derefter løber i flere
uger er simpelthen absolut ligegyldige, og jeg har hermed bidraget til
et af dem .

Med venlig hilsen Preben

Fra : Lykkehus

Dato : 29-08-03 08:48

Stadig findes de SAMME selvbestaltede "politiBORN" i NG ! det er da
s0rgeligt !!!!!!

Fra : Jakob M

Dato : 29-08-03 10:25

Lykkehus wrote:
> Stadig findes de SAMME selvbestaltede "politiBORN" i NG ! det er da
> s0rgeligt !!!!!!

Troll ?.

Mvh
Jakob

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 28-08-03 22:38

"klander" <klander@lite.dk> skrev i en meddelelse

> Og det Bo kom med var en Nyhed.

Det han kom med var det ikke bare et link, uden en medflg. forklaring.
Foresten læste jeg også om denne nyhed at den får nogle hårde hug med på
vejen, idet den har meget få programmer at tilbyde i forhold til hvad du med
få klik kan finde på sider som www.cnet.com og www.tucows.com
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-08-03 22:39

Bertel Lund Hansen wrote:

> Hvad har det med forbrugerproblemer at gøre?

Til at løse dem.

At man kan spare penge. Der findes også andre som nogen gange kommer med
sparetips.

Jeg overvejede faktisk selv at poste et tilsvarende indlæg, dog med en
lidt længere begrundelse og meningstilkendegivelse om sitet og
konceptet.

Der er endda et aspekt i for sprog-gruppen (hvis du fik læst politiken
idag )

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk