MS Windows
briani 27239
disk - genopretning og 250 gb disk : fatal~
Fra : esj

Dato : 28-08-03 20:00

Mon ikke der er nogen der har været her hvor jeg er idag ?
En pc med en 250 gb disk , win 2000 . og en ide-controller som win2000
tilsyneladende ikke kunne genkende korrekt. Det blev selvfølgelig
afhjulpet med en driver til formålet ..

Pc skulle bruges til backup ... rekonstruktion af system .
rekonstruktionen gå lidt i stå ... disken tages i anvendelse til lidt
andet formål, og så videre . Så pludselig ...

skulle det selvfølgelig så ikke gå bedre end at Win2000 tilsyneladende
loade sine default ide-drivere
Derefter så at det jo var en 128 GB disk med filer, der pegede ud i
det blå (???) hvorfor den satte en disk-repair igang .....
Resultat var katastrofalt ... efter den obligatoriske reboot og
derefter load af drivere .... var 1 win 2000 forsvundet og - viste
det sig efter en reinstallation -... alt over 128 gb bragt til
virkelig at pege ud i det blå.

Hm... ontrack easyrecovery 5x kunne ikke bringes i anvendelse den ser
nemlig til min ærgelse .... 128 gb hvor alt andet se 250 gb.

Er der nogen der har et forslag til et program der kan "genoprette"
hvad "chkdsk" har ødelagt. .. på en 250gb disk altså

Eller skal jeg bare bide tænderne sammen og ærgre mig som en voksen
mand .-) Det eneste værdifulde der forsvandt var 3 iso'er med Linux
9 og så en række ebooks som jeg så må se om jeg kan genanskaffe.

Erik