MS Windows
briani 27239
Fjernsupport .. hjæælp :(
Fra : Mr. Endeavour

Dato : 28-08-03 17:10

Min kæreste prøver at sende en admodning om Fjernsupport til mig igennem
Messenger.
Hun bruger v. 4.7 (XP PRO) - jeg bruger v. 6.0 (XP PRO)

Det lykkedes bare ikke - den siger (både hos hende og hos mig) :
Invitationen fra X om at starte Fjernsupport er blevet afslået. Det skyldes,
at programmet er deaktiveret eller ikke er installeret på computeren.

Øøh, jeg har da aktiveret Fjernsupport inde i Egenskaber -> Fjernforbindelse
... og programmet ER installeret!?

Er det noget med en service, der ikke er startet .. eller ?!?!?

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 28-08-03 17:15

"Mr. Endeavour" <denne-adresse@duer-ikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Fjernforbindelse
> .. og programmet ER installeret!?
>

> Er det noget med en service, der ikke er startet .. eller ?!?!?

Har du slettet v. 4,7 ??
for så kan du ikke den skal likke på maskinen for at fjern support kan
bruges
og jeg mener at i skal bruge samme v.

Søren

Fra : jens

Dato : 30-08-03 23:57

"Søren Jensen(9800)" <yessa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Har du slettet v. 4,7 ??
> for så kan du ikke den skal likke på maskinen for at fjern support kan
> bruges

Korrekt, men hvis 4.7 er slettet får man et link til at hene den.

> og jeg mener at i skal bruge samme v.

Det behøves ikke.

Mvh Jens

Fra : jens

Dato : 30-08-03 23:56

"Mr. Endeavour" <denne-adresse@duer-ikke.dk> skrev i en meddelelse

> Hun bruger v. 4.7 (XP PRO) - jeg bruger v. 6.0 (XP PRO)

Det kan virke, forudsat betingelserne er opfyldt.

> [...]
Fjernforbindelse
> .. og programmet ER installeret!?
>
> Er det noget med en service, der ikke er startet .. eller ?!?!?

Sikkert ikke

Hvilken form for netforbindelse er der i hver ende ?
Udbydder, router, firewall, og hvilke ipèr viser www.myip.dk ? (bare de
første 2 * (3 tal))
Og hvilke ipèr viser pcèrne på netkortet ?

Mvh Jens