MS Windows
briani 27239
Low Performance??
Fra : bb

Dato : 28-08-03 10:37

Når jeg kigger under "Performance" ligger den oftest under 40 % og nogle
gange endda under 20%! Hvad kan være skyld i så lav en performance.

Jeg kører win98se på en AMD T-Bird 800, 384 MB RAM, Radeon 9100, 20 GB HDD.

Jeg har installeret AVG antivirus og under Perofrmance/file system har jeg
sat den til "Network server".

Er der nogen som kan forklarer hvorfor mit system kører så "dårligt"?

Johs

Fra : Leif Poulsen

Dato : 28-08-03 12:18

"bb" <muingaza@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sat den til "Network server".
>
> Er der nogen som kan forklarer hvorfor mit system kører så "dårligt"?

Hej

Udover at en virus eller andet skidt kan stjæle cpu-tid til at lave andet en
du ellers har lyst til, kan en stor fast Swapfil, defragmentering, sletning
af tempfiler m.m.afhjælpe problemet en del. Når du trykker CTRL-ALT-DEL,
hvilke programmer ser du da?

Med venlig hilsen

leif

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-03 13:15

Leif Poulsen skrev:

> [...]
> defragmentering, sletning af tempfiler m.m.afhjælpe problemet en del.
> Når du trykker CTRL-ALT-DEL, hvilke programmer ser du da?

Og hvis man har for mange skrifttyper
installeret.
I mellem 30 og 50 vil hjælpe på performancen.

Læs mere her:

http://www.winhelp.dk/95s24.htm

Nederst på denne site:
http://www.wintip.dk/9x/tools/msconfig.htm

http://www.wintip.dk/9x/artikler/ressourcer.htm

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her: