MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Reg.base opryder ?
Fra : sa

Dato : 27-08-03 19:29

Hviklen kan anbefales som kan rydde op i reg.basen , gerne automatisks.

xp

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 27-08-03 19:43

On Wed, 27 Aug 2003 20:29:14 +0200, "sa" <sa@lsdhksh.dk> wrote:

>Hviklen kan anbefales som kan rydde op i reg.basen , gerne automatisks.

[...]

Jeg kan huske et program, der hed "regclean" ... Mon ikke det lever
endnu? :)

Ved faktisk ikke, om det er lavet til XP ...

Henrik

Fra : DonE

Dato : 27-08-03 19:55

Henrik Koksby Hansen skrev noget i stil med det her:
> Jeg kan huske et program, der hed "regclean" ... Mon ikke det lever
> endnu? :)
>
> Ved faktisk ikke, om det er lavet til XP ...
>
> Henrik

Det er det da

--

Venligst DonE
[Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar!]

Fra : Torben Jensen

Dato : 27-08-03 21:10

Her er en der dur http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=189
--
Mvh Torben

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-03 21:12

Henrik Koksby Hansen skrev:

> [...]
>
> Jeg kan huske et program, der hed "regclean" ... Mon ikke det lever
> endnu? :)

Jo da, men det er kun halvautomatisk

> Ved faktisk ikke, om det er lavet til XP ...

Gentagelse af ovenstående :)

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 27-08-03 21:55

>Jo da, men det er kun halvautomatisk
[...]

Prøv at køre den med parametrene /A /S ....

Altså:

   regclean /a /s

Det dur. :)

Henrik