MS Windows
briani 27239
kan ikke se visse sider i IE6.0 XP Pro??
Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 27-08-03 15:20

Hej. der.

Jeg har et problem.
Er gået fra Win2000 Pro til XP Pro på 2 maskiner(format c:)

Nu kan jeg ikke se visse sider ordentligt i IE6.0 efter jeg skiftede til XP
Pro.
Når jeg ruller i vinduet,bliver grafikken "trukket/tværet" ud.og jeg kan
ikke se min Tagwall -> www.cinnoberworld.dk

Jeg kan heller ikke se Tagwall på www.santaclan.dk og www.skideskuret.dk.
Det er det samme på min forlovedes pc.
Da vi begge kørte win2000 pro var der ingen problemer.
2 af mine venner kører osse XP men de kan godt se dem
Servicepack 1 er lagt ind på begge.

Nogen der har en anelse om hvad der er galt???

Er sgu´ da underligt??

Andre sider virker fint.

Gider sgu ikke format c: igen og win2000

Fra : Anders pedersen

Dato : 27-08-03 16:15

On Wed, 27 Aug 2003 16:19:37 +0200, [SANTA]-Cinnober wrote:

> [...]
>
> Er sgu´ da underligt??
>
> Andre sider virker fint.
>
> Gider sgu ikke format c: igen og win2000

Prøv i
news.dk.edb.internet.software.browser

Fra : Anders pedersen

Dato : 27-08-03 19:51