MS Windows
briani 27239
hvordan gemmer man sine email?
Fra : Henrik Knudsen

Dato : 26-08-03 20:23

jeg skal formatere (det er jo ikke noget nyt man skal det) og vil gerne
gemme mine mail på hardisk 2 så jeg kan læse dem når jeg har instaleret xp
igen, jeg har kikket lidt på exporter men hmmm det blev jeg ikke klogere af,
så hvad gør jeg for at gemme mine email ???????

Fra : Henrik Knudsen

Dato : 26-08-03 20:30

glemte lige og skrive HASTER det er nu der skal formateres!!!!!

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 26-08-03 20:36

> [...]
af,
> så hvad gør jeg for at gemme mine email ???????

Hvad gør vi for at gætte hvilket mailprogram du bruger?

Prøv i dk.edb.internet.software.malíl+news.*

/Brian

De her blev til overs ??????

Fra : Henrik Knudsen

Dato : 26-08-03 20:50

"Brian R. Jensen" <brjensen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Henrik Knudsen" <henrik.knudsen@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> af,
>
> Hvad gør vi for at gætte hvilket mailprogram du bruger?
looooooool dum som man er bruger man outlook, hvorfor er man oss så dum når
Pegasuser opfundet !!!

> Prøv i dk.edb.internet.software.malíl+news.*
oki prøver da der....

Fra : Rasmus

Dato : 26-08-03 21:40

"Henrik Knudsen" <henrik.knudsen@paradis.dk> wrote in

> så hvad gør jeg for at gemme mine email ???????

Træk dem med musen fra OE til win-explorer folderen, så kopieres de til
*.eml filer

Fra : Valle

Dato : 26-08-03 22:11

Opret en mappe du vil have dit post i på harddisk 2 - dernæst i Outlook går
du ind i funktioner/indstillinger/vedligeholdelse og på den der hedder
lagringsmappe ændrer du den til den mappe du har oprettet på din harddisk 2.
Nu kan du formattere lige så tosset du vil på dit C drev og du har altid dit
post, og når du har formatteret, gentager du bare handlingen, for en
sikkerheds skyld bør du tage en kopi af post mappen, inden du foretager
flytningen.

Mvh Jack Vallentin.

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 26-08-03 22:18

"Valle" <gjvallentin@mailNOT.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Opret en mappe du vil have dit post i på harddisk 2 - dernæst i Outlook
går
> du ind i funktioner/indstillinger/vedligeholdelse og på den der hedder

Nej, det er sådan det foregår i Outlook Express, i Outlook ligger det hele i
en *.pst fil som blot skal med i backuppen.

/Brian

FUT sat til dk.edb.internet.software.mail+news hvor denne tråd høre hjemme.

Fra : Klitgaard

Dato : 27-08-03 07:45

> [...]

af,
> så hvad gør jeg for at gemme mine email ???????

http://www.oehelp.com/oebackup/default.aspx

/Klitgaard

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-08-03 15:22

In dk.edb.system.ms-windows, Henrik Knudsen <henrik.knudsen@paradis.dk>
says...
> jeg skal formatere (det er jo ikke noget nyt man skal det) og vil gerne

Hvorfor er det ikke det?

Jeg formatterer kun når jeg får en ny disk (og kun den nye disk).

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen