MS Windows
briani 27239
gennemsigtig tekstbjælke under ikoner, hvo~
Fra : Simon Jakobsen

Dato : 26-08-03 07:13

hvodan er det lige at man den tekstbjælke under ikonerne på skrivebordet
"gennemsigtig"
dvs. at man kan se baggrunden under teksten.
jeg bruger både win 98 og xp.pro

mvh
Simon

Fra : Asle Bjerva

Dato : 26-08-03 08:05

"Simon Jakobsen" <simon-mj@post7.tele.dk> skrev i melding
> [...]
> "gennemsigtig"
> dvs. at man kan se baggrunden under teksten.

Det du skal ha fatt i er Transtxt, et gratis shell tillegg som du får her:
http://www.chaossoft.com/trtext.shtml

--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no

Fra : Simon Jakobsen

Dato : 26-08-03 12:28

jeg har det slået til nu på winxp, kan bare ikke lige huske hvordan jeg
gjorde,
det samme gælder for win98..... det er det med langtidshukommelsen.....

Simon

Fra : Leo E

Dato : 26-08-03 19:20

"Simon Jakobsen" <simon-mj@post7.tele.dk> wrote in message news:<3f4b4431$0$13208$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> jeg har det slået til nu på winxp, kan bare ikke lige huske hvordan jeg
> gjorde,
> det samme gælder for win98..... det er det med langtidshukommelsen.....
>
> Simon
Du højreklikker på denne computer-avanceret- fjern flueben i-vis
skygger under ikoner, du kan også skifte tekstfarven med det program
Leo

Fra : Thomas Madsen

Dato : 26-08-03 13:43

Simon Jakobsen skrev:

> jeg har det slået til nu på winxp, kan bare ikke lige huske
> hvordan jeg gjorde,

Control Panel > System > Advanced > Settings ud for Performance >
Fanebladet Visual Effects > Flueben ved: 'Use drop shadows for
icon labels on the desktop'.

Madsen.

Fra : Simon Jakobsen

Dato : 26-08-03 16:08

Og hvordan så lige i win98 ?
Mvh
Simon
*************

Fra : Leo E

Dato : 27-08-03 06:07

"Simon Jakobsen" <simon-mj@post7.tele.dk> wrote in message news:<3f4b77c5$0$13221$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> Og hvordan så lige i win98 ?
> Mvh
> Simon
Det er "bygget" til w98, så der skal det bare indstalleres og køres -
frit efter min hukommelse
Hilsen: Leo

Fra : Thomas Madsen

Dato : 26-08-03 21:06

Simon Jakobsen skrev:

> Og hvordan så lige i win98 ?

Mig bekendt så kan du ikke gøre det i Win98 uden hjælp fra
tredjepartsprogrammer.

Madsen.