MS Windows
briani 27239
Krav til computer med XP Pro sp1
Fra : Masterpuf

Dato : 25-08-03 22:59

Hej

Hvad er kravene til XP Pro med sp1?

Er der større krav til den end til alm XP Pro?

ram, cpu, hd, osv

MVH
Masterpuf

Fra : Masterpuf

Dato : 25-08-03 23:28

Hej
Lige lidt tillæg

Mit problem er at jeg vil opdatere xp pro med sp1, og når den er ved at
starte op ved "Velkommen" så stopper den og bipper i eksterne højttalerne.
For med alm xp pro uden sp1 starter den op, og så ved jeg ikke om det kunne
være selve computeren eller noget helt andet.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 25-08-03 23:28

Masterpuf mumbled his insignificant opinion in:

> Hej
> Hvad er kravene til XP Pro med sp1?
> Er der større krav til den end til alm XP Pro?
Nej

> ram, cpu, hd, osv
Den tager naturligvis plads på hd'en.. Regn med ca 300MB, inklusiv
afinstallations mulighed -frivillig.