MS Windows
briani 27239
Printerproblemer
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 25-08-03 12:31

Hejsa!

Jeg har problemer med at printe ud på min Canon kopimaskine (GP 300-405 PCL)
fra en WinXP computer. Ingen problemer når jeg printer ud fra en Win98 comp.
Jeg bruger samme printerdriver!!!! Måske ligger problemet her ?

Se eksempet her ---> http://www.gjessoe-skole.dk/euklid.htm

Hilsen Bo

Galleri: http://www.visuelweb.dk/galleri.htm

Fra : Anders pedersen

Dato : 25-08-03 13:51

Mon, 25 Aug 2003 13:31:06 +0200, Bo Jørgensen <bo@pc.dk> skrev:

> [...]
> comp.
> Jeg bruger samme printerdriver!!!! Måske ligger problemet her ?

Er driveren beregnet til windows xp?
Prøv at hente en ny

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 25-08-03 17:45

> Er driveren beregnet til windows xp?
> Prøv at hente en ny

Har snakket med en Canon-mand - jeg skal indstille driveren således at den
bruger "sine egne" fonts. Det skal prøves.

Hilsen Bo

Fra : Masterpuf

Dato : 25-08-03 19:43

> [...]
comp.
> Jeg bruger samme printerdriver!!!! Måske ligger problemet her ?

Hvis du har scanner til printer port kan du prøve at tage scanneren helt
fra, hvis den er mindre god kan den godt drille printeren.

MVH
Masterpuf