Jeg kan ikke få min ME maskine til at tale~
Fra : Jørgen L

Dato : 28-08-03 02:10

Jeg syntes næste jeg har gjort alt.

Da jeg havde en 98, den samme ME og XP1 gik det fint.
men så fik jeg yderligere en XPer så jeg nu har en ME og 2 XP

Når jeg trykker på Netværksteder på ME kommer den gamle XP op, men ikke den
nye så går jeg ind under "hele netværket" så kommer Workgroup op, når jeg
trykker på den kommer der efter en tid alle 3 pcere op men
Me vil godt tale med den ½ år gamle XP men ikke med den nye XP
den nye XP vil godt tale med både den gamle XP og ME
den gamle XP vil godt tale begge 2
Jeg kan ved at skrive den nye XPs navn 192.168 etc komme ind og se og rode
rundt og alt det der fra Me
efter at den har været aktiveret med ip adressen fra kør , kan jeg nu komme
ind og se alt hvad jeg vil drev printere etc.

jeg er bare ved at være lost.

har i nogen gode ideer jeg kan prøve
Jeg har sat den nye XPer op som den gamle, jeg syntes at jeg har prøvet alt

Hilsen Jørgen

Fra : jens

Dato : 28-08-03 06:55

"Jørgen L" <Noemail@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> har i nogen gode ideer jeg kan prøve
> Jeg har sat den nye XPer op som den gamle, jeg syntes at jeg har prøvet
alt

Åben gæstekontoèn på begge xpèr i en dagstid.
Når de spørger om bruger /pass skriver du dit logon navn og pass som du
bruger toil at logge på den maskine...........
Efter en dagstid kan gæstekontoèn lukkes igen, og det kører........

Forudsat at : firewals er lukket, den indbyggede wall er slået fra og at der
er delt mindst en mappe på hver maskine..........

Mvh Jens

Fra : Jørgen L

Dato : 29-08-03 08:41

> [...]
der
> er delt mindst en mappe på hver maskine..........

Tak Jens

Jeg troede jeg havde prøvet alt men nu virker det.
man kan jo undres over at det er nødvendigt.

Hilsen Jørgen