en pc på to netværk
Fra : ml

Dato : 25-08-03 10:04

Jeg har xp home på en bærbar, som jeg gerne vil kunne bruge på to
forskellige netværk. jeg har oprettet to brugere og forsøgt at sætte
forskellige ip adresser op, men når jeg logger af for at skifte bruger så
'følger' de nye ip adresser med???

Kan det ikke lade sig gøre at have forskellig ipadresse, gateway og
arbejdsgruppe på to brugere?

ml

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-08-03 11:50

ml wrote:
> [...]
> med?
> Kan det ikke lade sig gøre at have forskellig ipadresse,

Jeg mener det ikke, men man kan bruge NetSwitcher, som
man kan lave mange netværk i og så vælger man bare hvilket
netværk man er på efter start - ret smart.
http://www.netswitcher.com/downloads.htm

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-08-03 15:19

ml skrev:

>Jeg har xp home på en bærbar, som jeg gerne vil kunne bruge på to
>forskellige netværk.

Det kræver to forskellige netkort.

--
Bertel

Fra : Ditte og Anders Zusc~

Dato : 27-08-03 16:30

"ml" <nfuansatte@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 'følger' de nye ip adresser med???
>
> Kan det ikke lade sig gøre at have forskellig ipadresse, gateway og

Hej
Jeg har samme ønske. Det har jeg løst ved at kalde arbejdsgruppen hjemme,
det samme som arbejdsgruppen på arbejdets netværk!
vh Anders Z