Printproblemer
Fra : Niels Prins

Dato : 25-08-03 01:23

Jeg har et problem med at printe fra Filemaker 6.04, til min Lexmark
E310 laser printer (usb). Siden bliver "skubbet op" således at de
øverste 3-4 linier ikke kommer med. Hvis jeg ændre topmargen på
dokumentet til 4-5 cm er alt OK. Sideopsætningen er A4, så det er ikke
et forkert parpirformat, som jeg selv troede første gang jeg opdagede
problemet. Jeg kan få det til at virke igen ved at slette og installere
printer driveren, men hvis jeg så printer på min hp deskjet (usb)
farveprinter opstår problemet igen.

Jeg har i flere år kørt uden problemer på en G4 733mHz, men har nu købt
en G4 1,25 gHz dual. Jeg gætter på at fejlen har noget at gøre med min
nye computer og Lexmarken, evt. med Filemaker ind over.

Nogen der har et bud på årsagen til problemet?? alle forslag vil blive
modtaget med interesse og glæde...jeg selv er helt blank for ideer lige
nu.

Niels