iframe henter ikke siden
Fra : sonny kristensen

Dato : 27-08-03 13:36

jeg har et problem med min iframe den henter ikke siden som den
er sat til at hente istedet viser den en blank side men hvad er
fejlen... alle andre sider som jeg vil smide ind i min iframe
virker fint men hvorfor virker dette ikke håber der er nogen der
kan se fejlen og hjælpe mig med det

<iframe width="602" height="100%"src="oms1.htm" name="iframe"
frameborder="0"></iframe>

her er et eksempel
http://sonnyhk.friserverplads.dk/mobil/mobilindex.htm

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-08-03 14:20

sonny kristensen skrev:

> jeg har et problem med min iframe den henter ikke siden som den
> er sat til at hente istedet viser den en blank side men hvad er
> fejlen...

Det virker fint her.

> <iframe width="602" height="100%"src="oms1.htm" name="iframe"
> frameborder="0"></iframe>

Men jeg ville nok sætte et mellemrum ind før scr-attributten. Det
kan godt forvirre nogle browsere hvis det mangler.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : sonny kristensen

Dato : 28-08-03 10:11

> Det virker fint her.

ja har også selv lagt mærke til at det virker nogen gange men ikke
altid kan ellers ikke finde nogen fejl...

> Men jeg ville nok sætte et mellemrum ind før scr-attributten. Det
> kan godt forvirre nogle browsere hvis det mangler.

det er her med rettet men med samme resultat.

Fra : Benny Nissen

Dato : 27-08-03 14:54

"sonny kristensen" <syreballon@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fejlen... alle andre sider som jeg vil smide ind i min iframe
> virker fint men hvorfor virker dette ikke håber der er nogen der

På oms1.htm mangler du nogle anførselstagn i body:
marginheight="5" marginwidth="5">

De er med på oms.htm.
Ved ikke, om det gør nogen forskel.
Jeg ser IKKE indholdet i iframen med oms1.htm

På siden gamesaf.htm har du desuden en scriptfejl: 'ClearSatusWindow'

--
Benny

Fra : sonny kristensen

Dato : 28-08-03 10:14

> På oms1.htm mangler du nogle anførselstagn i body:
> marginheight="5" marginwidth="5">
>
> De er med på oms.htm.
> Ved ikke, om det gør nogen forskel.
> Jeg ser IKKE indholdet i iframen med oms1.htm

oms1 var for at teste... men det er lige meget hvilken side jeg vil have
min iframe til at hente så viser den det kun nogle gange men sjældent og
det er ret træls da jeg regner med at være færdig på mandag med det...

> På siden gamesaf.htm har du desuden en scriptfejl: 'ClearSatusWindow'

har jeg ik set men tak for det sig endelig til hvis der er andet...

Fra : sonny kristensen

Dato : 28-08-03 10:18

sonny kristensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
der
> kan se fejlen og hjælpe mig med det
>
> <iframe width="602" height="100%"src="oms1.htm" name="iframe"

height="100%" <<<< tror det er det der ugive mit problem men hvad
kan jeg gøre i stedet for så jeg er fri for at skal ændre
størelsen af min iframe hver gang jeg ændre noget er der andet i
stedet for % ????