break out of frames
Fra : Niller©

Dato : 28-08-03 08:02

hejsa
er der nogen der kan sige hvor/hvordan jeg skal placere dette
http://www.thesitewizard.com/wizards/framebreakout.shtml på min egen
rammeside ( nej jeg er ikke en haj til sårn noget)?

--
MvH
Niller©

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-08-03 15:14

Scriptet er til at bryde ud af en rammeside så at placere det på en
sådan giver ikke rigtig mening.
Som der står på siden pastes det genererede script bare ind i mellem
<head> og </head> i de sider du ikke ønsker loaded i et frameset
(rammer).

Fra : Niller©

Dato : 30-08-03 08:53

mening ....det er da ikke særligt hensigtsmæssigt/pænt at ramme en
rammeside!, anyway- jeg forsøgte at placere scriptet i indexsiden, men det
virker ikke.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-08-03 12:57

Slå JavaScript til i din browser, så vil det virke.
Ellers må du sende et link.

Fra : Niller©

Dato : 24-10-03 20:41

jeg har løst problemet med et andet script :

<SCRIPT>
// Framebuster
if (top.location != self.location){top.location = self.location}
</SCRIPT>

jeg har lagt det ind som rammeside html på www.depotet-holte.dk og
"problemsiden" var denne her www.ungsol.dk - kik under ungdomsklubber
--