Mystisk problem med billeder, gif's osv de~
Fra : Henrik Sørensen

Dato : 27-08-03 18:23

Tjaa, den er lige pludselig opstået, altså for nogle uger siden snart..

Det er når jeg går ind på nogle hjemmesider så loader den ikke alle
billerder, gif's osv helt..
F.eks når jeg går ind på dr.dk kommer ikke alle ikoner osv frem, ikke
før jeg trykker opdater eller "Vis Billede".

Jeg fatter ikke hvad det kan være, jeg har kigget lidt på indstillinger
i midlertidlige Internetfiler, men jeg er nu ret sikker på at det ikke
er der problemet er.. :-/

Måske noget med MTU settings, syntes jeg har hørt om dette problem før..

Jeg kører WinXp Pro SP1 (Vers. 5.1 Build 2600.xpsp2.030422-1633)
Og IE 6.0

Hjææælp.. ;)

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 27-08-03 18:35

"Henrik Sørensen" <aaa@bbb.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> indstillinger i midlertidlige Internetfiler, men jeg er nu ret
> sikker på at det ikke er der problemet er.. :-/

Hver gang der er problemer med IE starter man med at slette "Midlertidige internetfiler". Har du gjort dette?

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 27-08-03 18:38

Soeren Nielsen wrote:
> "Henrik Sørensen" <aaa@bbb.invalid> skrev i en meddelelse

> Hver gang der er problemer med IE starter man med at slette
> "Midlertidige internetfiler". Har du gjort dette?

Jep, det var det aller første jeg gjorde..

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Leo E