Browser
stl_s 3840
arlet 2470
kan ikke se visse sider i IE6.0 ?
Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 27-08-03 16:23

Hej. der.

Jeg har et problem.
Er gået fra Win2000 Pro til XP Pro på 2 maskiner(format c:)

Nu kan jeg ikke se visse sider ordentligt i IE6.0 efter jeg skiftede til XP
Pro.
Når jeg ruller i vinduet,bliver grafikken "trukket/tværet" ud.og jeg kan
ikke se min Tagwall -> www.cinnoberworld.dk

Jeg kan heller ikke se Tagwall på www.santaclan.dk og www.skideskuret.dk.
Det er det samme på min forlovedes pc.
Da vi begge kørte win2000 pro var der ingen problemer.
2 af mine venner kører osse XP men de kan godt se dem
Servicepack 1 er lagt ind på begge.

Nogen der har en anelse om hvad der er galt???

Er sgu´ da underligt??

Andre sider virker fint.

Gider sgu ikke format c: igen og win2000

Fra : Peter T.

Dato : 28-08-03 08:05

[SANTA]-Cinnober wrote:

> Nogen der har en anelse om hvad der er galt???

Er det KUN dine egne sider det sker på?

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>