Skærme
Fijala 3554
Køb at fladskærm
Fra : Lasse Eskildsen

Dato : 28-08-03 20:11

Hej

Da min gamle skærm efterhånden er ved at være godt slidt, er jeg på udkig
efter en ny.

Jeg kunne godt tænke mig en flad, men jeg er lidt i tvivl om hvad man skal
gå efter, og især hvad man skal gå uden om!

Pt. har jeg en 17" ikke-fladskærm, som jeg har været meget tilfreds med.

Skærmen skal bruges til lidt af hvert, 3D spil, grafik og udvikling. Jeg vil
derfor gerne have en skærm der bruges til lidt af hvert.

Hvad kan anbefales? Er 25ms nok til spil? Jeg er ikke meget kræsen

Jeg har kigget lidt på denne her:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1514597924

Er det noget skrammel?

Håber ikke den var en alt for stor mundfuld

På forhånd tak for hjælpen!

--
Lasse

Fra : Aksel

Dato : 28-08-03 21:40

"Lasse Eskildsen" <leskil@SLETwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1514597924
>
> Er det noget skrammel?
>
> Håber ikke den var en alt for stor mundfuld

Der har lige været en test i et af bladene, der var der en AOC med, den blev
dårligt bedømt.
Computer City havde Acer på tilbud i sidste uge, den så godt ud og var
billig.

Hilsen Aksel

Fra : Arne

Dato : 29-08-03 10:54

Jeg har en AOC 919 den er knald skarp (og jeg havde altså en Sony triniton
skærm før)

Men den er ikke hurtig nok til skyde spil - DVD går an - men altså ikke
vildt hurtige spil

Eivind

Fra : Lasse Eskildsen

Dato : 31-08-03 14:43

Mange tak for hjælpen!

Jeg har snust mig frem til en Acer AL718. Jeg har læst meget godt om AL712
og AL732.
Acer skriver selfølgelig kun gode ting om den, men der skulle vel ikke være
nogen her i gruppen som har erfaring med den? Jeg vil gerne bruge den til
alm. kontorbrug og spil.

Lasse