Erfaring med Gigabyte GA-7n400 pro.
Fra : Martin Westh

Dato : 28-08-03 23:42

jeg er kommet til at lave en indpuls bestilling af gigabyte Ga-7n400 pro. og
kan ikke finde hardware test af dette mobo.er der nogen der kender el. har
erfaring med dette kort, forhåbentlig kun gode !
kan i hjælpe mig
martin-westh@get2net.dk

Fra : Tommy

Dato : 24-09-03 06:46

Hej Martin

Jeg har også lige købt sådan et kort. Og jeg glæder mig virkeligt til at få
det banket i kassen. Har fra kolleger hørt at det er et kanon kort. Jeg
købte det primært fordi det har 4 ide porte (=8 enheder der kan sluttes til)
eller også kan man smække to diske op i RAID 0 eller 1+0.
Derudover er der SATA og Gigabit LAN.

Derudover har det jo også nogle pæne farver så det kommer til at se godt ud
i et plexiglaskabinet.

/Tommy