Frameset og W3's validator
Fra : Martin Møller

Dato : 06-04-01 12:42

Jeg har forsøgt at overholde W3's HTML-standard på min nye hjemmeside.
Det er lykkedes for mig på alle mine sider med undtagelse af
index.htm, som indeholder frames. Validatoren brokker sig over
følgende linje:

<FRAMESET FRAMEBORDER="0" FRAMESPACING="0" BORDER="0" ROWS="93,*">

Det er de tre første attributes, den ikke kan klare. Jeg kan se i
deres specifikation, at disse tags ikke er med i HTML 4.01
frameset-standarden, men det ødelægger mit design, hvis der er kanter
på alle frames. Kan det slet ikke lade sig gøre at fjerne disse kanter
med W3-HTML?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Martin Møller

Fra : Claus Schmidt

Dato : 08-04-01 02:34

"Martin Møller" ::
> Validatoren brokker sig over følgende linje:
>
> <FRAMESET FRAMEBORDER="0" FRAMESPACING="0" BORDER="0" ROWS="93,*">

Jeg vil foreslå dig at slette dem og sætte disse attributter ved
hjælp af et stylesheet i stedet.

--
[claus]

Fra : Martin Møller

Dato : 09-04-01 15:51

On Sun, 8 Apr 2001 03:34:17 +0200, "Claus Schmidt" <no@no.no> wrote:

> Jeg vil foreslå dig at slette dem og sætte disse attributter ved
> hjælp af et stylesheet i stedet.

Det havde jeg slet ikke tænkt på. Tak for hjælpen!

Fra : Rune Bjerre

Dato : 11-04-01 23:41

God idé - nu har jeg også forsøgt, men kan ikke få det til at virke - kan
mogen give et eksempel på hvordan det kunne se ud?
På forhånd tak...
Mvh Rune Bjerre