forslag til "flot" text
Fra : Christian Catu

Dato : 26-08-03 21:36

Hejsa

Jeg ville bare lige høre om der er nogen der kender en side på nettet der
viser flot skriftopbygning med css.
Altså fx hvordan man sætter p{} eller h1{} i sit stylesheet.

Det kunne jo være jeg kunne få et lidt pænere design

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 27-08-03 01:02

"Christian Catu" <cNOSPAM@catu.dk> wrote in

> [...]
> Altså fx hvordan man sætter p{} eller h1{} i sit stylesheet.
>
> Det kunne jo være jeg kunne få et lidt pænere design

Må vi se et link til designet? Typografien skulle jo gerne passe i den
overordnede designidé.

I mellemtiden kan følgende artikler anbefales som generel læsning vedr.
webtypografi:

"The Trouble With EM ’n EN (and other shady characters)":
http://www.alistapart.com/stories/emen/

"The Elements of Style":
http://www.bartleby.com/141/

--