Filnavn på udskrift af html fra FP 2002
Fra : Bjarne Jensen

Dato : 26-08-03 21:11

Jeg vil gerne have udskrevet filnavn og dato (evt tid) i sidehoved eller
sidefod, når jeg udskriver html-kode i FP 2002. Det er en dansk version og
koden "Side &P" ligger i forvejen i sidefoden og resulterer i udskrift af
sidenr.
For at få filnavn og dato med har jeg forsøgt med forskellige koder
inspireret af Excel og Access. Men de virker altså ikke i Frontpage. Kan
nogen hjælpe? Styresystemet er Windows 2000.
Mvh Bjarne Jensen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-08-03 01:41

Se hjælpen i IE hvordan du ændrer på sidehoved/sidefod.

Fra : Bjarne Jensen

Dato : 28-08-03 21:15

Tak til JPKarlsen for henvisningen til IE, hvor jeg kan se nogle koder. Men
de virker desværre ikke i Frontpage - ikke hos mig i hvert fald. Kun &P (som
FP var "født" med) resulterer i udskrivning af sidetallet. Men f.eks &D
resulterer kun i et "D" på udskriften og ingen dato. Så der må være forskel
på hvordan IE og Frontpage håndterer disse koder.
Jeg har behovet, når jeg skriver asp-koder i html-visning i FP og gerne vil
udskrive hele koden fra FP med filnavnet påført. Men har altså forgæves søgt
i FPs hjælpefil og tykke bøger efter de vise sten.
mvh Bjarne