Norsk nyhetsgruppe om hest?
Fra : he-3

Dato : 06-04-01 12:30

Finnes det en norsk nyhetsgruppe i det hele tatt?

mvh,
Hildegunn

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 06-04-01 12:38

In article <oMhz6.4946$R6.104667@news1.oke.nextra.no>, he-3 wrote:
>Finnes det en norsk nyhetsgruppe i det hele tatt?

Jeg kan ikke forestille mig at usenet ikke findes i norge.
Det er muligt i har andre regler i norge end i danmark angaaende
oprettelse af grupper, men jeg vil foreslaa at du kikker på
www.usenet.dk
www.usenet.no

og saa ellers tager kontakt til
dk.admin, og no.admin

De danske steder boer kun kontaktes hvis de norske ikke findes, eller
det ikke virker. Og kun til at faa hjaelp til at rette
henvendelsen det rette sted i norge.

ion++

--

A picture always lies...

Fra : Johanna

Dato : 06-04-01 13:34

he-3 wrote:

> Finnes det en norsk nyhetsgruppe i det hele tatt?
>
> mvh,
> Hildegunn

Ikke som jeg vet om... no.fritid.dyr.diverse kanskje,
men der er det ikke så mye om hester egentlig.

Johanna

Fra : (Heidi Sjursen)

Dato : 06-04-01 14:36

[From: "he-3" <he-3@online.no>]

> Finnes det en norsk nyhetsgruppe i det hele tatt?

For en liste over norske newsgrupper, se:
http://www.usenet.no/newsgroups
Det finnes dessverre ingen dedikert hestegruppe,
så postinger om hest hører nok hjemme på
no.fritid.dyr.diverse, eller no.annonser.dyr for
kjøp/salg av hest/utstyr, eller kanskje no.sport.diverse?
Blir det mange nok diskusjoner omkring hest kan man foreslå
opprettelsen av egen gruppe.

Heidi Sjursen
--
http://www.sofar.dk

Fra : Lone Christensen

Dato : 15-04-01 16:51

Det gør der ikke

Fra : ep

Dato : 22-04-01 16:19

se på
http://home.no.net/hester

Fra : Tonje

Dato : 30-04-01 08:24

hva hadde det med saken å gjøre.. kanskje du burde
ta en tur på http://home.no.net/hezter/
også

Fra : Tonje

Dato : 30-04-01 08:25