Com porte kan ikke findes af win2k
Fra : J. N.

Dato : 26-08-03 19:51

Hej NG

Lige et spørgsmål fra min bror.

Efter at have formateret og geninstalleret win 98, kommer der når man prøver
at installere diverse forskellige programmer, melding om at der mangler
nogle dll filer og installationen kan ikke fuldføres.
Hvad kan dette skyltes?

Jeg har så foreslået ham at formatere igen og så låne min Win2k.
Her er problemet bare det at når win2k er installeret kan den ikke finde Com
portene. Under enhedshåndtering vises gule udråbstegn ud for portene og der
står noget med at enheden ikke virker og at man skal kontakte forhandlere.
Portene virker fint under win98, hvad er der galt?

PCén er en PII 350MhZ med Asus P2B motherboard og der er 320Mb ram i.

Håber der er nogle af jer der kan hjælpe så vi kan få gang i dyret igen.

Mvh

Jakob

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 26-08-03 22:27

"J. N." <jakob@NOSPAMEsnaps.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> PCén er en PII 350MhZ med Asus P2B motherboard og der er 320Mb ram i.
>

> Håber der er nogle af jer der kan hjælpe så vi kan få gang i dyret igen.

kunne de evt. være slået fra i bios ??

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-03 01:58

[SANTA]-Cinnober wrote:
> "J. N." <jakob@NOSPAMEsnaps.dk> skrev i en meddelelse

> kunne de evt. være slået fra i bios?

Citeret fra en irc-bot; "You need glasses badly"..

Fra : "FalconMan©

Dato : 28-08-03 09:54

"Jens C. Hansen [Odense]" <greylion®gmx·net> skrev i en meddelelse

> Citeret fra en irc-bot; "You need glasses badly"..

*LOOL* Ja, mindst, for han kunne ikke lige overskue at de kunne være slået
fra inde i BIOS. *GGG*

Mvh.

John

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-03 10:36

FalconMan© <·[2635-DK]·> wrote:

> *LOOL* Ja, mindst, for han kunne ikke lige overskue at de kunne være slået
> fra inde i BIOS. *GGG*

Antyder du at I har snakket sammen privat, og at portene virkede i win98
selv om de var slået fra i Bios?

Fra : J. N.

Dato : 29-08-03 19:25

"Jens C. Hansen [Odense]" <greylion®gmx·net> wrote in message

> Antyder du at I har snakket sammen privat, og at portene virkede i win98
> selv om de var slået fra i Bios?

Tak for svarene jeg lader det gå videre, men jeg tror han er hoppet på 98érn
igen

Jakob

Fra : "FalconMan©

Dato : 28-08-03 09:54