Tooltip går under Dropdown boxes ??
Fra : abe999

Dato : 26-08-03 09:47

Når jeg laver en Tooltip går det fint på hele siden.. men når den
kommer over en Dropdown box går den under dropdown boksen..
hvorfor det... og kan man gøre noget ved det .... ??

Please help

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Thomas Due

Dato : 26-08-03 10:09

abe999 wrote:

> Når jeg laver en Tooltip går det fint på hele siden.. men når den
> kommer over en Dropdown box går den under dropdown boksen..
> hvorfor det...

Det er fordi at dvs. kontroller, f.eks. dropdown box er "lånt" fra
styresystemet, f.eks. Windows, og af en eller anden grund medfører det
at f.eks. tooltips kommer til at ligge under boksen.

> og kan man gøre noget ved det .... ??

Man kan vist nok gøre noget med z-layer og div tags, men jeg er ikke
sikker.

--
Thomas Due
Software Developer