xhtml 1.0 og links
Fra : Dennis Enøe

Dato : 24-08-03 08:27

Davs

Jeg sidder lige og leger med en hjemmeside i xhtml, men så kom jeg til
et punkt, nemlig et link der skal åbned i et nyt vindue, før i tiden var
target="_blank" godt her, men den fejler hvis man kører strict, hvad gør
i andre, kører transitionel eller JS eller hvad har i af ideer?

God søndag
Dennis

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-08-03 12:12

"Dennis Enøe" <bluesy@tiscali.dk> skrev :

> [...]
>target="_blank" godt her, men den fejler hvis man kører strict, hvad gør
>i andre, kører transitionel eller JS eller hvad har i af ideer?

Undlader at lade sider åbne i et nyt vindue og lader det være op
til brugeren om der skal åbnes i et nyt vindue eller ej.

Ellers, som du skriver, så må du bruge transitional eller
javascript til at åbne i et nyt vindue.
Men en dårlig ide.
--
Knud