Hovemenuer med udfoldning af undermenuer i~
Fra : Erik Andersen

Dato : 25-08-03 07:02

Emnet er taget op i en tidligere tråd den 10. august, hvor Søren skriver:

Jeg har en del punkter på min menu og for at gøre den mere overskuelig kunne
jeg tænke mig følgende:
- nogle få hovedpunkter, som kan ses når siden åbnes
- ved klik på et hovedpunkt kommer der nogle underpunkter frem under
hovedpunktet
- ved klik på et andet hovedpunkt forsvinder underpunkterne fra det forrige
punkt og de nye underpunkter kommer frem

Hertil kommer et svar fra en anden Søren:

I Fp 2002 kan det lade sig gøre.

Det laves ved hjælp af en punktopstilling. Læs i hjælpefilen hvordan,
for det er pladsen her for lille til., men det er ikke så svært.

Jeg har virkelig prøvet at finde funktionen/forklaringen i hjælpefilen og
hos Microsoft, men desværre uden held.

Er der en eller anden venlig sjæl, der kan guide mig ind på sporet.

På forhånd tak.

Erik

Fra : stas

Dato : 28-08-03 22:14

"Erik Andersen" skrev d. 25-08-03 07:02 dette indlæg :
> [...]
og
> hos Microsoft, men desværre uden held.
>
> Er der en eller anden venlig sjæl, der kan guide mig ind på sporet.

Åben hjælpefilen.

Brug søgefunktionen og skriv "punktopstilling"

Når denne side åbner er der et punkt der heddder " Om opstillinger med
punkttegn .....i flere niveauer.

Ved klik herpå åbner en undermenu og her vil jeg foreslå at du kigger på
det punkt der hedder "Opstillinger der kan skjules" det er en interaktiv
præsentation af det du søger.
Lige op over er så forklaringen på hvordan du gør.

Det kan være lidt svært til at starte med, men prøv dig frem, for det
fungere.
Jeg har tidliger brugt det, både med tegn, men også med egne
ikoner/billeder.

Hilsen

Den anden Søren.

http://www.kandu.dk/