En svær en at knække?
Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 06-04-01 11:51

Puhha den her er lidt svær at beskrive. Jeg mangler titlen på en sang jeg
hørte i radioen i går aftes. Det er en ældre sang, som går i et stille og
roligt tempo. der er noget saxofon henover nogle steder. Det eneste jeg kan
huske er at manden synger / snakker i snagen, altså det foregår i et
langsomt tempo. Omkvædet synger han noget ala. "Avelon" flere gange, og til
sidst synger en dame med hen over det. Det var ikke meget at gå efter, men
jeg har før set mirakler udført i denne gruppe

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : nikolaj borg

Dato : 06-04-01 11:42

"Martin Sjøstrand" <sjoestrand@post.tele.dk> wrote in message
> Puhha den her er lidt svær at beskrive. Jeg mangler titlen på en sang jeg
> hørte i radioen i går aftes.

Hvilken station, hvornår?

/Nikolaj

Fra : Janne

Dato : 06-04-01 12:09

"Martin Sjøstrand" <sjoestrand@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sidst synger en dame med hen over det. Det var ikke meget at gå efter, men
> jeg har før set mirakler udført i denne gruppe

"Avalon" m. Bryan Ferry & Roxy Music måske?

-
Janne

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 06-04-01 13:24

Roxy Music & Bryan Ferry: "Avalon"

-mb

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 06-04-01 13:30

Martin Bundgaard wrote:

> Roxy Music & Bryan Ferry: "Avalon"

Roxy Music, "Avalon" - fra pladen af samme navn.

Ulrik Magnusson

--
"our hope's with you
rider in the blue"

Fra : ClausLone

Dato : 06-04-01 22:37

Hej
Mit bedste bud er at kontakte den radiostation hvorpå du hørte det
pågældende nummer. Det kan garanteret lade sig gøre-tror jeg.
venligst,
Claus Grønkjær.

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 06-04-01 23:33

Tak skal i have. Jeg sagde der skete mirakler i denne gruppe

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 07-04-01 00:14

"Martin Sjøstrand" wrote:

> Tak skal i have. Jeg sagde der skete mirakler i denne gruppe

Nu har jeg også lige lejligheden til (igen) at nævne at Roxy Music er
blevet gendannet.
De kommer til tyskland sidst i september - en ny plade skal man dog ikke
regne med.

http://roxyrama.com/

Det skal man derimod med - !TADA! - Soft Cell - !!! - ja, det er sgu
rigtigt. De
spillede i London for et par uger siden med både gammelt og nyt
materiale. Gad
vide hvordan man følger op på "This Last Night in Sodom"..

http://www.marcalmond.co.uk/SCtimeout.htm

Ulrik Magnusson

--
"The autochanger switched as I filled my sandwich
And futuristic sounds warbled off and on"

Fra : Lise Mølbæk

Dato : 15-04-01 21:00

Martin Sjøstrand <sjoestrand@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ak67m$d7t$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> sidst synger en dame med hen over det. Det var ikke meget at gå efter, men
> jeg har før set mirakler udført i denne gruppe

Bryan Ferry fra gruppen Roxy Music har lavet en sang i 80´erne der hed
Avalon,, din beskrivelse lyder som om det er den du søger..