Skruer til PC-værkstedet
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 24-08-03 19:08

Hej med jer

Ved nogen af jer i denne gruppe hvor jeg kan finde og købe et par
forskellige skruer i god kvalitet til div. ting i kabinettet f.eks.
diskettedrev, zip-drev, bundkort og harddiske m.v.?

Hvor på nettet kan jeg bestille skruerne på dansk? Evt. poser med blandede
skruer eller i pakker med skruer sorteret i hver sin pakke?

Jeg har tidligere spurgt om det samme for længe siden men fik ikke svar som
kunne føre mig videre så jeg vil prøve igen og se om der ikke er nye
mennesker der ved noget om sagen.

Venlig hilsen Bart Bendtsen

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 24-08-03 22:11

Den Sun, 24 Aug 2003 20:07:56 +0200, "Bart Bendtsen" <bart@privat.dk>
skrev:

> [...]
>forskellige skruer i god kvalitet til div. ting i kabinettet f.eks.
>diskettedrev, zip-drev, bundkort og harddiske m.v.?

Gå ned i den lokale (og ikke for store) computerbiks og spørg. De har
tit en lille kasse til en 20'er.
Det kan ikke betale sig at købe over nettet p.g.a. porto m.m.

Med venlig hilsen, Michael Pilgaard.

Fra : Bart Bendtsen

Dato : 25-08-03 00:21

Hej igen

Det er ikke nogen her i min by men jeg vil gerne høre om andre har
www-adresser til internetbutikker som sælger den slags som jeg også vil
kigge om de ikke har andre og gode ting som jeg kan bruge til noget. Så kan
det sikkert betale sig at bestille over nettet.

Venlig hilsen Bart