trådløst netkort til bærbar
Fra : Sune Gertsen

Dato : 24-08-03 00:43

Hejsa

Da jeg netop er startet på en ny uddannelse hvor der flere steder er
trådløst netværk har jeg tænkt mig at skaffe mig et netkort til min
bærbare.
Jeg har set et 3com kort hvor antennen kunne trykkes ind i kortet når
det ikke var i brug. -Det er smart syntes jeg. Er der nogen der har
erfaringer med dette kort? el. evt. andre kort som har en lignende
funktion så kortet ikke stikker alt for langt ud når det alligevel
ikke skal bruges??
Er der stor forskel på rækkeviden på sådanne kort??
Da jeg nok ikke kommer til at bruge det fantastisk meget skal kortet
ikke være alt for dyrt.

Mange tak for hjælpen.

MVH Sune Gertsen

Fra : Robert Jensen

Dato : 24-08-03 14:10

"Sune Gertsen" <sune.gertsen.FJERNDETTE@email.dk> wrote in message
> [...]
> Er der stor forskel på rækkeviden på sådanne kort??
> Da jeg nok ikke kommer til at bruge det fantastisk meget skal kortet

har selv sådan en fætter i min bærbare.
det virker perfekt syntes jeg.
dog har jeg mange problemer under linux. Har slet ikke kunne få det til at
virke endnu, men på XP virker det upåklageligt.

Kortet er automatisk slukket når det er nede, så man ikke får besked hver
gang der er et nyt netværk i nærheden. En fed ting syntes jeg.

mener at jeg gav omkring 800 kr for det, så det ligger i den dyre ende, men
som sagt alle pengene værd.

Robert