Hvad gør I bagefter?
Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 23-08-03 22:16

I går aftes efter at min kone og jeg havde elsket, kom hun til at stille
spørgsmålet: "Hvad mon andre mennesker gør bagefter?"

Hvad hun hentydede til var at når vi er færdige, irritere det hende altid at
det løber ud af hende, og enten skal hun rende ned på toilettet, hvorved
endnu mere løber ned af benene, eller hun skal tørre sig med et eller andet.

I vores unge dage, når hun var på besøg på kollegiet, brugte vi bare en
T-shirt, idet toilettet lå på gangen. Nu om dag har vi normalt altid et
høndklæde, enten ved siden af sengen, eller inde i skabet.

Hun undre sig over hvad andre gør, for hun har aldrig set håndklæder ved
siden af andre folks senge, ej heller køkkenruller eller lignende, heller
ikke i de år hun var i huset.

Så hvad gør I andre? Lader I det bare løbe ud, slikker I hinanden rene,
tager I et hurtigt bad bagefter, tørre det op med hovedpudebetrækket, eller
hvad?

Lars

Fra : John Sahl

Dato : 24-08-03 00:20

Lars Wagner Hansen <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote:
> Så hvad gør I andre? Lader I det bare løbe ud, slikker I hinanden
> rene, tager I et hurtigt bad bagefter, tørre det op med
> hovedpudebetrækket, eller hvad?

Håndklæde i natbordet, eller en t-shirt hvis det kniber...

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 24-08-03 00:37

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Så hvad gør I andre?

Vi bruger køkkenrulle eller toiletpapir... det står i vindueskarmen, så det
er der sku ikke så mange der lægger mærke til.

Vi har også før snakket om hvad andre gør, og har også lidt grinet af når
det er gået lidt for vildt for sig og køkkenrullen er sluppet op uden man
har opdaget det, og man så når til "the point of no return" og kæresten så
bagefter skal rende med hånden under hullet for at det ikke skal danne en
"Følg den hvide stribe"-streg hen ad gulvet.

Men en ting er sikkert og det er at ud skal det, og det er nok de færreste
der bare lade det løbe ud imellem benene imens de stille falder til ro uden
at syntes det er bare en smule fedtet og uinteressant efter sex :)

/ Jonas

Fra : Katja

Dato : 24-08-03 01:14

"Jonas M. Nielsen" <dream@on.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> bagefter skal rende med hånden under hullet for at det ikke skal danne en
> "Følg den hvide stribe"-streg hen ad gulvet.

Det er også sket for mig, at køkkenrullen er løbet tør og jeg har måtte gå
med hånden under hullet - man ser bare SÅ dum ud !!

Jeg skal næsten altid tisse lige efter samlejet (skide irriterende !), så
jeg vasker
understellet ved samme lejlighed. Så er den jo også klar til næste omgang

Venligst Katja

Fra : Nette

Dato : 24-08-03 08:31

"Katja" skrev i en meddelelse news:bi9009$1dl$1@sunsite.dk...
> Det er også sket for mig, at køkkenrullen er løbet tør og jeg har måtte gå
> med hånden under hullet - man ser bare SÅ dum ud !!

Me too, og tro mig, det er som om, der sidder en prop i, når jeg er gravid,
og så kan det virkelig løbe stærkt, hvilket morer min kæreste meget.

> Jeg skal næsten altid tisse lige efter samlejet (skide irriterende !), så
> jeg vasker
> understellet ved samme lejlighed. Så er den jo også klar til næste omgang

Også her....eller bare parat til at sove/eller til at tage tøjet på igen -
uden at føle sig klistret.

Nette

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 25-08-03 06:20

"Katja" <Hyggedyret@paradis.dk> wrote in message

> Jeg skal næsten altid tisse lige efter samlejet (skide irriterende !), så
> jeg vasker
> understellet ved samme lejlighed. Så er den jo også klar til næste omgang

Du skal nu ikke være ked af at du skal tisse efter samleje, det gør at du
renser urinrøret for urenheder, og derved undgår blærebetændelse.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 25-08-03 06:17

"Jonas M. Nielsen" <dream@on.com> wrote in message
> Vi bruger køkkenrulle eller toiletpapir... det står i vindueskarmen, så
det
> er der sku ikke så mange der lægger mærke til.

Samme her - det ligger bare i hovedgærdet på sengen, eller på natbordet.

> [...]
> bagefter skal rende med hånden under hullet for at det ikke skal danne en
> "Følg den hvide stribe"-streg hen ad gulvet.

Godt man er gift med en gentlemand, der liiige smutter ud og henter en ny
rulle, om den gamle er løbet tør. Det er jo trods alt hans ladning der
drypper.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 25-08-03 09:56

"J¤mfruen)" <jomfru@knus.dk> skrev i en meddelelse

> Godt man er gift med en gentlemand, der liiige smutter ud og henter en ny
> rulle, om den gamle er løbet tør. Det er jo trods alt hans ladning der
> drypper.

Jow tak, det er da bare helt fint, men nogle af os ønsker altså ikke at
afbryde hvis vi først er kommet i gang... Hos os er rækkefølgen ikke at vi
først tænker på køkkenrullen og så på sex... *GG*

/ Jonas

Fra : Anita

Dato : 25-08-03 12:44

> [...]
> afbryde hvis vi først er kommet i gang... Hos os er rækkefølgen ikke at vi
> først tænker på køkkenrullen og så på sex... *GG*

Det er jo også netop derfor han må ud og hente - bagefter

Anita

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 25-08-03 13:31

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det er jo også netop derfor han må ud og hente - bagefter

Det gør jeg da også gerne, men vil ikke ret gerne bryde stemningen lige midt
i det hele, det var såmen bare det *GG*

/ Jonas

Fra : Anita

Dato : 25-08-03 14:41

"Jonas M. Nielsen" <dream@on.com> skrev

> Det gør jeg da også gerne, men vil ikke ret gerne bryde stemningen lige
midt
> i det hele, det var såmen bare det *GG*

Arj, det forventer hun vel heller ikke?? *G*

Venligst Anita

Fra : nusle

Dato : 25-08-03 20:42

"Jonas M. Nielsen" <dream@on.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Det gør jeg da også gerne, men vil ikke ret gerne bryde stemningen lige
midt
> i det hele, det var såmen bare det *GG*

Altså; stemningen brydes vel også, hvis hun selv skal hente,
og det er ligesom de to ting der er sat overfor hinanden.

mange hilsner
nusle

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 26-08-03 06:13

"nusle" <nusle@mail.dk> wrote in message

> [...]
>
> Altså; stemningen brydes vel også, hvis hun selv skal hente,
> og det er ligesom de to ting der er sat overfor hinanden.

Netop.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Andropov

Dato : 26-08-03 16:20

Nusle skrev:

> Derfor behøver hun jo ikke at kunne lide det.

>Det er da ellers en dejlig måde at slippe for at hente
>køkkenrulle *GG*

>Men så skal man også huske at ligge i mandens side
>af sengen, så ens egne safter (det kan jo gå hen og
>blive lækkert og hedt undervejs ) gør hans plads
>våd og ikke ens egen *hehe*

Så kan man lægge et håndklæde under hende i tide :) Manden kan jo ikke
sluge de store mængder hun kan komme med ved våd orgasme :)

Fra : nusle

Dato : 26-08-03 17:23

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Så kan man lægge et håndklæde under hende i tide :) Manden kan jo ikke
> sluge de store mængder hun kan komme med ved våd orgasme :)

Ajr, alser - det er da uromantisk sådan at komme anstigende
med et håndklæde til at putte under kvindemennesket midt
i det hele - nææeehh, nej - det er meget mere romantisk og
galant, at han ligger og skutter sig og er våd og kold hele
natten på den "enorme" våde plet *GGG*

Du ved, på samme måde som kvinderne render rundt og
er sexede - i alt for lidt tøj og fryser og bliver små-syge i
tide og utide - bør en mand være galant og romantisk

med grinende hilsner
nusle

Fra : Anita

Dato : 24-08-03 10:00

"Lars Wagner Hansen" skrev
[Klip]
> [...]
>
> Så hvad gør I andre? Lader I det bare løbe ud, slikker I hinanden rene,
> tager I et hurtigt bad bagefter, tørre det op med hovedpudebetrækket,

Som regel et håndklæde, som min kæreste gerne henter (hvis vi ikke har et
ved hånden), så vi undgår alt for meget griseri i sengetøjet.

En gang oplevede jeg en fyr, som kom med kommentaren "ej hvor charmerende",
da jeg tørrede mig med håndklædet. Tja, jeg går nok mere op i at være
praktisk end charmerende.

Venligst Anita

Fra : Freddy Pedersen

Dato : 24-08-03 10:05

--

> [...]
charmerende",
> da jeg tørrede mig med håndklædet. Tja, jeg går nok mere op i at være

Vi går tit bad sammmen bagefter. Hvis det er forsent til det går jeg ud og
vasker den.
Min mand vækker mig tit ved at slikke min fisse. så skal den jo værer rent.
MVH Sanne & Freddy.

Fra : Katja

Dato : 24-08-03 17:30

"Freddy Pedersen" <fogsp@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>KLIP<
> Min mand vækker mig tit ved at slikke min fisse. så skal den jo værer
rent.
> MVH Sanne & Freddy.

Fedt vækkeur

Venligst
Katja

Fra : Henning

Dato : 30-08-03 19:56

Katja wrote:
> "Freddy Pedersen" <fogsp@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Fedt vækkeur

Jeps! Når hun vækker een ved at sutte pik! WOW-WOW *G*

MVH
Henning

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 24-08-03 17:44

"Freddy Pedersen" <fogsp@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Min mand vækker mig tit ved at slikke min fisse. så skal den jo værer
rent.

hehe, du er ikke den eneste - Sådan bliver min kæreste også tit vækket af
mig.
Rigtigt fed afvæksling mht. forspil, for man skal være mere omhyggelig så
hun sover så længe som muligt... *GF*

/ Jonas

Fra : Andropov

Dato : 25-08-03 15:01

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> wrote in message news:<3f487df3$0$26642

> [...]

> først tænker på køkkenrullen og så på sex... *GG*

Det er jo også netop derfor han må ud og hente - bagefter

Da er han jo allerede faldet i søvn. Han har jo ingen problemer :)

Fra : Anita

Dato : 25-08-03 15:26

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev

> Da er han jo allerede faldet i søvn. Han har jo ingen problemer :)

Se, det kommer jo helt an på hvem "han" er...

/Anita

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 25-08-03 17:06

> "Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev

> Se, det kommer jo helt an på hvem "han" er...

Ja personligt vil jeg altså også gerne tørres bagefter. Men måske skyldes
det bare at min kone altid blive meget våd, om jeg kommer eller ej.

Lars

Fra : Andropov

Dato : 25-08-03 15:39

Anita skrev:

> Da er han jo allerede faldet i søvn. Han har jo ingen problemer :)

>Se, det kommer jo helt an på hvem "han" er...

Det var også bare lidt drilleri :)

Man påstår jo altid at mænd falder i søvn lige bagefter udløsning.

Fra : Camilla

Dato : 25-08-03 16:11

> Det var også bare lidt drilleri :)
>
> Man påstår jo altid at mænd falder i søvn lige bagefter udløsning.

Jeg bliver squ også godt træt efter en god orgasme

Camilla

Fra : Henning

Dato : 30-08-03 19:55

Anita wrote:
> "Lars Wagner Hansen" skrev

> Som regel et håndklæde, som min kæreste gerne henter (hvis vi ikke
> har et ved hånden), så vi undgår alt for meget griseri i sengetøjet.

I mine længst forsvundne fortid, var min X og jeg ude for at et par
vi besøgte, havde lagt sore badehåndklæder i sengen, ret så slidte
og brugte, men rene *G*
Nå men blæse være med det når de små erot-djævle sparkede til
vores lidenskab *GGG*

> En gang oplevede jeg en fyr, som kom med kommentaren "ej hvor
> charmerende", da jeg tørrede mig med håndklædet. Tja, jeg går nok
> mere op i at være praktisk end charmerende.

Efter er sgu da lige meget, der har man jo fået taget trykket og har
det bare så herligt afslappet, så man smågriner og småkysser/nusser,
til der skal tørres op, min kones glansnummer er at tørre sig med
køkkenrullen og lægge de kolde, klamme stykker på ryggen/maven
af mig, helst når jeg tror hun ikke gør det, hun kan se SÅ uskyldig
ud, at jeg ikke fatter mistanke før jeg hylende står lodret i sengen,
medens hun vrider sig af grin, så må der lige en gang sex mere til,
før "nerverne" falder til ro og vi kan sove *GF*

MVH
Henning

Fra : Kathrine

Dato : 24-08-03 11:18

"Lars Wagner Hansen" skrev:

> I går aftes efter at min kone og jeg havde elsket, kom hun til at
stille
> spørgsmålet: "Hvad mon andre mennesker gør bagefter?"

Jeg kniber sammen og går stille og roligt og normalt ned til
toilettet. Så er der næsten aldrig noget der løber nogen steder. Så
får jeg tisset af, hvilket er godt for man får renset urinrøret for
evt. urenheder og undgår derved blærebetændelse. Og samtidigt bliver
jeg tømt ud. Så vasker jeg mig, og så er der ikke mere i det
--
Kathrine
---

Fra : Camilla

Dato : 24-08-03 21:21

"Kathrine" <katras@FJERN-DETTEofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> evt. urenheder og undgår derved blærebetændelse. Og samtidigt bliver
> jeg tømt ud. Så vasker jeg mig, og så er der ikke mere i det

Jeg har altid en klenex til at stå ved siden af sengen på mit natbord, og
bruger et stykke af den til at tørre mig med, om folk synes det er mærkeligt
når de kommer ind i mit soveværelse ved jeg ikke, der er aldrig nogle der
har sagt noget til det.
Camilla

Fra : Andropov

Dato : 25-08-03 16:21

Camilla skrev:

> Det var også bare lidt drilleri :)
>
> Man påstår jo altid at mænd falder i søvn lige bagefter udløsning.

>Jeg bliver squ også godt træt efter en god orgasme

Det vil sige du godt kan leve dig ind i at manden er for træt til at
hente håndklædet bagefter :)

Men hvis de begge falder i søvn bliver det håndklæde jo aldrig hentet
:)

Fra : Jan Morgensen

Dato : 25-08-03 08:21

"Hvorfor tror du der er så mange der har hund.

hilsen jan

Fra : Paul

Dato : 25-08-03 16:31

"Jan Morgensen" <abak@abak.dk> skrev i en meddelelse

> "Hvorfor tror du der er så mange der har hund.

Tja, et godt gæt ville være at de er villige til at labbe safterne i sig -
og så behøver man jo ikke at hente en ny rulle.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 25-08-03 11:51

On Sat, 23 Aug 2003 23:16:03 +0200, "Lars Wagner Hansen"
> [...]

>tager I et hurtigt bad bagefter, tørre det op med hovedpudebetrækket, eller

Tja en af de piger jeg har været sammen med var ligeglad. Min eks
"forlangte" at der var noget toiletpapir eller køkkenrulle i nærhende af
sengen. Og er ikke lige nåt til det punkt endnu med min nuværende
kæreste.
Flemming Jacobsen

Fra : Ulvir

Dato : 25-08-03 17:57

> [...]
>løbe ud, slikker I hinanden rene,
>tager I et hurtigt bad bagefter,
>tørre det op med hovedpudebetrækket, eller

Min kæreste og jeg nyder at svine os totalt til i kønssafter-
Derefter gør vi ingenting, udover at tage en tur mere, eller bare
være intim uden sex. Om morgenen går vi i bad og skifter sengetøj.

Venlig hilsen- Ulvir.

Fra : Thomas

Dato : 26-08-03 13:23

> Så hvad gør I andre?

Du kan jo også til en afveksling fyre ladningen af i munden på konen
og lade hende sluge den bagefter. Sperm er ganske uskadeligt og feder
ikke.

VH

Thomas

Fra : Nette

Dato : 26-08-03 13:45

Fra : nusle

Dato : 26-08-03 14:51

Hej,

Fra : Paul

Dato : 26-08-03 16:36

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> af sengen, så ens egne safter (det kan jo gå hen og
> blive lækkert og hedt undervejs ) gør hans plads

Så for Søren... nu har jeg brug for køkkenrulle...

Fra : Andropov

Dato : 26-08-03 18:09

"nusle" <nusle@mail.dk> wrote in message news:<3f4b65f2$0$24649

> [...]

>i det hele - nææeehh, nej - det er meget mere romantisk og
>galant, at han ligger og skutter sig og er våd og kold hele

Det tror jeg kun han gør en gang så ligger håndklædet parat næste gang :)

>Du ved, på samme måde som kvinderne render rundt og
>er sexede - i alt for lidt tøj og fryser og bliver små-syge i
>tide og utide - bør en mand være galant og romantisk

For min skyld behøves kvinderne ikke at gå med bare ben om vinteren.
Bare de ikke har en stor vamset trøje på indendørs som skjuler alt :)
De kan jo bare tage trøjen af indendørs.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 26-08-03 19:13

> For min skyld behøves kvinderne ikke at gå med bare ben om vinteren.
> Bare de ikke har en stor vamset trøje på indendørs som skjuler alt :)

Efter min mening kan en antydning af det, der skjules, være spændende nok. I
øvrigt kan lange bukser fremhæve bagdelen.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 27-08-03 03:27

In article <3f4baa8c$0$5159$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
brahbech@post8.tele.dk says...

> "Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Efter min mening kan en antydning af det, der skjules, være spændende nok. I
> øvrigt kan lange bukser fremhæve bagdelen.

Det kan en kort nederdel to numre for små også ;)

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 26-08-03 16:59

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan jo også til en afveksling fyre ladningen af i munden på konen
> og lade hende sluge den bagefter. Sperm er ganske uskadeligt og feder
> ikke.

Nu er der vel ingen grund til at nøjes med at fyre den af i munden på hende,
der skal jo også være til anden omgang (eller tredie...)

Lars

Fra : Machoman

Dato : 26-08-03 22:58

th63@ofir.dk (Thomas) wrote in

> Du kan jo også til en afveksling fyre ladningen af i munden på konen

Nemlig ! en rigtig mand trækker sig ud og beder hende åbne munden hvorefter
man prøver at ramme, men det kan jo gå galt. Se en af mine gamle kærester
her, hun elskede det

http://dpds.net/?0000DQ

Hilsen
Machoman - rigtige mænd tømmer nosserne i hovedet på hende

Fra : Thomas

Dato : 27-08-03 09:43

> [...]
> man prøver at ramme, men det kan jo gå galt. Se en af mine gamle kærester

Har du flere afden slags?

VH

Thomas

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 27-08-03 13:46

Thomas <th63@ofir.dk> skrev:

> Har du flere afden slags?

Google på "facials". Evt. kombineret med "free", hvis du vil undgå et
popup-helvede og diverse betalingssites.

Mark

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 27-08-03 21:21

On Wed, 27 Aug 2003 14:45:30 +0200, "Mark Thomas Gazel"
<markgazel@hotmail.com> wrote:

>Google på "facials". Evt. kombineret med "free", hvis du vil undgå et
>popup-helvede og diverse betalingssites.
....ellers er der ~200 på min hjemmeside...
http://www.webgaden.dk/index.php?module=My_eGallery&do=showgall&gid=86&p=

--

/Dan MOrtensen
www.webgaden.dk

Svar ikke pr. mail, da din mailserver vil blive blacklisted
listme@listme.dsbl.org
Don't use my email - your mail server will be blacklisted.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 27-08-03 19:37

"Machoman" <machoman@dontfuckmebaby.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
hvorefter
> man prøver at ramme, men det kan jo gå galt. Se en af mine gamle kærester

Jeg synes du sagde at du kun gik efter piger der ser godt ud, hende der
ligner sgu' da en gammel afdanket billig pornomodel.

> Machoman - rigtige mænd tømmer nosserne i hovedet på hende

Hvorfor være så ensidig, det bliver da kedeligt hvis hun kun skal have den i
munden. Variation er da sjovere.

Lars

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 26-08-03 21:23

[Lars Wagner Hansen | Sat, 23 Aug 2003 23:16:03 +0200]

>I går aftes efter at min kone og jeg havde elsket, kom hun til at stille
>spørgsmålet: "Hvad mon andre mennesker gør bagefter?"

Sover! - intet er så godt som at lægge sig til at sove efter hed sex :)

>Så hvad gør I andre? Lader I det bare løbe ud, slikker I hinanden rene,
>tager I et hurtigt bad bagefter, tørre det op med hovedpudebetrækket, eller
>hvad?

Nåeh... :)

Bruger et håndklæde eller sluger - bortset fra de ganske få gange der
anvendes et kondom.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Broxgaard

Dato : 27-08-03 18:08

Håndkælde under senge...

//Daniel og kæresten

Fra : Nicolai

Dato : 27-08-03 20:14

> [...]

>siden af andre folks senge, ej heller køkkenruller eller lignende, heller

Nu har hun jo heller aldrig set vores soveværelse. Der ligger ofte et
håndklæde på begge sider af sengen ;)

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 27-08-03 19:42

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Nu har hun jo heller aldrig set vores soveværelse. Der ligger ofte et
> håndklæde på begge sider af sengen ;)

Nej jeg går ud fra at I ikke er interesseret i at have en "ung pige i
huset", det er vel nærmere "ung dreng i huset" i er interesseret i

Lars

Fra : Nicolai

Dato : 02-09-03 18:48

On Wed, 27 Aug 2003 20:41:39 +0200, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote:

>Nej jeg går ud fra at I ikke er interesseret i at have en "ung pige i
>huset", det er vel nærmere "ung dreng i huset" i er interesseret i

Ja, bortset fra at det ville give risiko for sexchikane

Aj, kunne egentlig godt bruge en til at holde hus men jeg tror ikke
helt økonomien er til det - endnu. Med mindre sex kan indgå en del af
lønnen.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 02-09-03 19:55

> Ja, bortset fra at det ville give risiko for sexchikane

Det kunen vel indgå i kontrakten.

> Aj, kunne egentlig godt bruge en til at holde hus men jeg tror ikke
> helt økonomien er til det - endnu. Med mindre sex kan indgå en del af
> lønnen.

Nu har jeg ikke lige checket lønnen for en ung pige i huset, eller en
au-pair, men for 18 år siden fik min kone kr. 1500,- plus kost og logi.
Officielt fik hun dog kun kr. 400,- for ellers skulle hun til at betale
skat. Året efter steg hun til kr. 1800,-

Måske var det udnyttelse af piger fra fremmede lande, men hun faldt da til
og blev her, og det var nu ikek fordi hun kom fra et tredie verdens land,
selvom nogen mener England godt kunne passe i en kategori.

Lars

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 02-09-03 20:46

[Lars Wagner Hansen | Wed, 27 Aug 2003 20:41:39 +0200]

>Nej jeg går ud fra at I ikke er interesseret i at have en "ung pige i
>huset", det er vel nærmere "ung dreng i huset" i er interesseret i

Ganske afgjort! Gode muligheder for at optjene en ekstra bonus...

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Machoman

Dato : 15-09-03 22:41

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote in

> [...]
> altid at det løber ud af hende, og enten skal hun rende ned på
> toilettet, hvorved endnu mere løber ned af benene, eller hun skal

Brug en højtryksrenser til at spule hendes kloak for dit svineri.

> I vores unge dage,

Ja det er vidst meget længe siden.

> Så hvad gør I andre? Lader I det bare løbe ud, slikker I hinanden
> rene, tager I et hurtigt bad bagefter, tørre det op med
> hovedpudebetrækket, eller hvad?

Jeg vil anbefale Jer at anskaffe en hund som kan lappe det i sig, når du nu
er sådan en gammel grissebasse.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 16-09-03 17:19

> "Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote in

> Brug en højtryksrenser til at spule hendes kloak for dit svineri.

Det er da ikke svineri, det er ganske almindelig sperm.

> Ja det er vidst meget længe siden.

Tid er jo relativt, så hvad definere du som "meget længe siden"?

> Jeg vil anbefale Jer at anskaffe en hund som kan lappe det i sig, når du
nu
> er sådan en gammel grissebasse.

Den enste hund jeg har, er den som vi bruger til at bagpule unge smukke
overlegne fyre, som min kone har kørt træt. De falder pladask for hende
hvergang vi er i byen, men de kan sgu' ikke holde til mosten. Når så de
ligger der helt udmattede, så kommer hunden og humper dem. Det er fandeme
sjovt at se på

Pas på det ikke bliver dig næste gang...

Lars

Fra : Machoman

Dato : 16-09-03 22:13

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote in news:3f673808
$0$32535$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> [...]
> sjovt at se på
>
> Pas på det ikke bliver dig næste gang...

Lad mig se nogle nøgenbilleder af hende, så skal jeg fortælle dig om jeg
gider kneppe hende, og om hun er af den kvalitet som jeg er vant til

Fra : Paul

Dato : 17-09-03 02:38

> [...]
>
> Lad mig se nogle nøgenbilleder af hende, så skal jeg fortælle dig om jeg
> gider kneppe hende, og om hun er af den kvalitet som jeg er vant til

Kvalitet af nøgenbilleder?

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 18-09-03 19:25

"Machoman" <machoman@dontfuckmebaby.dk> skrev i en meddelelse

> Lad mig se nogle nøgenbilleder af hende, så skal jeg fortælle dig om jeg
> gider kneppe hende, og om hun er af den kvalitet som jeg er vant til

Hvad med om du selv begyndte, men som med så meget andet, så har du nok ikke
modet til det.

Lars