Søges: Simons Golf Club til Links 2003
Fra : Darth_Vader

Dato : 23-08-03 21:01

hvor kan man få fat i den - hjemmesiden nordic open er lukket

betaler gerne for den - 150 kr
mvh
henrik

Fra : Peter

Dato : 30-08-03 22:49

Jeg kan måske skaffe den.

Fra : Darth_Vader

Dato : 30-08-03 23:37

jeg takker - men har fået DL den ved at melde mig ind.....
troede ellers ikke man kunne når de var konkurs
mvh
Henrik

Fra : Carsten Niebuhr J

Dato : 02-09-03 09:58

Hej Henrik Og Peter (og alle )

Jeg så i news gruppen at du har skaffet en download af simons golf club, du må have betalt 250 eller så for den, jeg
betaler gerne halvdelen, hvis du kan sende mig den via MSN-Messenger, find mig der på emailen = Carnie2@hotmail.com.

Eller på ICQ 177 174 522 (PB_Carniebuhr3)

Jeg er medlem af et Links 2003 golfteam, som spiller online tournaments mod andre teams. Vi spiller i FFA og OGT og
desuden i et par inhouse tournaments. Vores motto er friendship before scores.

Du er mere end velkommen til at tjekke vores team out, og måske joine hvis du har lyst.

http://www.parbreakersgolf.com

Har du andre spørgsmål så bare mail mig

Carsten Niebuhr