Datakabel til 6610 og T28/29 fra Cellshopp~
Fra : Jimmy

Dato : 23-08-03 18:27

Hej

Jeg har købt to serielle datakabler til henholdsvis 6610 og T28/29.

Imidlertid kan jeg *slet* ikke få kontakt til telefonerne igennem et
terminalprogram (Hyperterminal og Minicom).

Jeg tilgår COM1 direkte, som er eneste COM-port i computeren.
Dette virker fint med et andet datakabel fra mobilkabler, som har en ekstra
sort boks på ledningen.

Er der nogen, der har erfaringer med kablerne fra Cellshoppen?

Mvh
Jimmy

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 23-08-03 23:10

Se under support/forum på deres hjemmeside

MVH
Mikkel Trabjerg - www.modify.dk
Nokia reservedele, unlock, reperationer og tilbehør
Husk at kan betale med kreditkort

Fra : Jimmy

Dato : 24-08-03 00:03

"Mikkel Trabjerg Knudsen" <mikkel@m-int.com> wrote in message
> Se under support/forum på deres hjemmeside

Super - tak for det!
MEN jeg kan ikke få det til at fungere.

Jeg har hentet UserPort, installeret det ved at kopiere userport.sys ind i
sys32/drivers, undersøgt, at min COM1 anvender ressourcer i det interval,
der er tilladt, startet programmet via
c:\userport\userport.exe c:\userport\userport.sys som manualen foreslår.

Hypertrm får slet ikke kontakt med min T29.

(Det virker med et andet kabel fra mobilkabler uden userport)

Har du/I nogen ide?

Mvh
Jimmy