Min lille dreng siger .....
Fra : Bo

Dato : 23-08-03 16:09

I svømmehallen idag i baderummet "Min lille dreng siger" far; hvorfor er tissemændene
ikke lige store på de voksne !
Hvad skulle jeg have svaret - andet "Du kan se ham med stor mave har til gengæld en lille
tissemand" og ham den slanke
en "Åleslanklængde af en tissemand" hvortil min dreng udbrød: far; hvis jeg spiser mig mæt
får jeg så også en lille tissemand.
Hvortil jeg svarede at: "Det snakker vi lige med mor om, når vi kommer hjem"
Hvad skulle jeg have svaret ?

Fra : John Sahl

Dato : 23-08-03 17:07

Bo <Xbolten@ofir.dk> wrote:
> Hvad skulle jeg have svaret ?

At man ikke bliver fed af at spise sig mæt, men af at spise de
forkerte ting og undlade at motionere.

Eller at din første forklaring var noget bulls...

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : nusle

Dato : 23-08-03 17:46

"Bo" <Xbolten@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:bi8053$2uf$1@sunsite.dk...
> I svømmehallen idag i baderummet "Min lille dreng siger" far; hvorfor er
tissemændene
> ikke lige store på de voksne !
> Hvad skulle jeg have svaret

Spørg mor!

> [...]
jeg spiser mig mæt
> får jeg så også en lille tissemand.
> Hvortil jeg svarede at: "Det snakker vi lige med mor om, når vi kommer

Spørg mor!

mange hilsner
nusle

Fra : Britta

Dato : 23-08-03 18:18

"Bo" <Xbolten@ofir.dk> wrote in message

> Hvad skulle jeg have svaret ?

"Min søn. Læs d.s.s., der kommer spørgsmålet op meget ofte, for det er
så dejligt at se alle hidse sig op".

Venligst,
Britta

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-08-03 19:15

On Sat, 23 Aug 2003 19:18:16 +0200, "Britta" <briped@gmx.net> wrote:

>"Min søn. Læs d.s.s., der kommer spørgsmålet op meget ofte, for det er
>så dejligt at se alle hidse sig op".

Tjaa man kan jo undres .... måske er det vores liberale og følses
beherskede luft tegn der ikke skuer det store korisorium i at give en
logisk forklaring på et logisk spøgrsmål ?
--
Mv.
Bo M Mogensen

As you look through my door-Deep into my room-Can you feel the mighty wall of power
It's waiting, waiting in the gloom-The distant shadows of forgotten champions
Those who live in me still-And will rise when we challenge and kill Born again -You'll be born again!!
Black Sabbat "Born Again-1983 " http://makeashorterlink.com/?D2BE52085

Fra : Britta

Dato : 23-08-03 19:21

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message
> [...]

> beherskede luft tegn der ikke skuer det store korisorium i at give
en
> logisk forklaring på et logisk spøgrsmål ?

Søde Bo,
Mon ikke vi har gang i en 'Tommy og Annika' her? Du ved dem der er
helt tossede med strandfester.

K.H. Britta

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-08-03 20:41

On Sat, 23 Aug 2003 20:20:35 +0200, "Britta" <briped@gmx.net> wrote:

> [...]
>en
>
>Søde Bo,
>Mon ikke vi har gang i en 'Tommy og Annika' her? Du ved dem der er

Kæreste Britta :0)

Øhh jow jeg havde godt nok en ide om at det var en skrbent der havde
en fornøjelse ved at se sig selv på skrift med slige ord / indhold -
men hwa fan - derfor kan man jo godt vende debaten sagligt - selv om
de selvføligt skal port scannes virus inficeres og til slut skydes ved
daggry

hils manden

KH
Bo

Fra : Katja

Dato : 23-08-03 19:01

> [...]
jeg spiser mig mæt
> får jeg så også en lille tissemand.
> Hvortil jeg svarede at: "Det snakker vi lige med mor om, når vi kommer

Hej'sa

Hvor gammel er din søn ?

Hvorfor ikke bare fortælle ham sandheden; nemlig at alle mennesker er
forskellige og at det også gælder størrelsen på tissemanden m.m ?

Venligst
Katja

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 23-08-03 23:05

"Katja" <Hyggedyret@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> "Bo" <Xbolten@ofir.dk> skrev i en meddelelse
-SNIP-

> Hej'sa
>
> Hvor gammel er din søn ?

Det jeg så tilgengæld bedøvende ligeglad med

> Hvorfor ikke bare fortælle ham sandheden; nemlig at alle mennesker er
> forskellige og at det også gælder størrelsen på tissemanden m.m ?

Og det kan jeg heller ikke forstå? Man kunne også bare sige at "sådan er det
bare", da det jo sandheden men så ville han nok blive ved at spørge og så
fortæller man ham at ligesom folk har forskellige øjne, hårfarve osv. har de
også forskellige pik-størrelser.
(ret indlysende svar, jeg kan ikke se hvorfor du overhovedet spørger må jeg
nok indrømme).

Han tager sgu´ nok ikke skade af at du fortæller ham sandheden. Den går nok
op for ham alligevel før eller siden...

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : PerX ...

Dato : 24-08-03 01:46

In article <bi8a4r$jh3$1@sunsite.dk>, Hyggedyret@paradis.dk says...
> tissemændene
> gengæld en lille
> jeg spiser mig mæt
> hjem"
> >
> Hej'sa
>
> Hvor gammel er din søn ?

Han er 8 og kalder sig "machoman" *G*

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-08-03 19:13

On Sat, 23 Aug 2003 17:09:12 +0200, "Bo" <Xbolten@ofir.dk> wrote:

>I svømmehallen idag i baderummet "Min lille dreng siger" far; hvorfor er tissemændene
>ikke lige store på de voksne !

enkelt - når den kvikke pode ser der er forskel på penis størelser må
det også ved visuel anskuelse at se kropshøjede også er forskelige og
ud fra den samme logik kan man slutte at folk bare ser forskelige ud
på mange måder ....hvad han angiveligt ved - men sikkert har fundet
det spænende at tale om tissemænd og fred være med det !

Fra : PerX ...

Dato : 24-08-03 01:44

In article <bi8053$2uf$1@sunsite.dk>, Xbolten@ofir.dk says...
> I svømmehallen idag i baderummet "Min lille dreng siger" far; hvorfor er tissemændene
> ikke lige store på de voksne !
> Hvad skulle jeg have svaret

"Mennesker er forskellige. Nogen er høje, nogen er korte. Nogen er
begavede og andre er retardede"

Fra : Nette

Dato : 24-08-03 08:36

"Bo" skrev i en meddelelse news:bi8053$2uf$1@sunsite.dk...
> [...]
jeg spiser mig mæt
> får jeg så også en lille tissemand.
> Hvortil jeg svarede at: "Det snakker vi lige med mor om, når vi kommer

Hmm, mener du virkelig seriøst, at du svarede knægten sådan????

Jeg har forklaret, at vi mennesker ser forskellige ud, og at tissemænd/koner
også ser forskellige ud på os. Hvad illegalt er der i at fortælle
sandheden???

Jeg synes, det er forkert at lade ungen rende rundt med en vrangforestilling
af virkeligheden, der gør at han nu render rundt og tror at man automatisk
har en lille tissemand, hvs man er tyk, og automatisk har en stor tissemand,
hvis man er tyk. - For sådan hænger det jo slet ikke sammen.

Jeg ville derfor fortælle sandheden en anden gang, hvis jeg var dig, eller
hvis du havde svært ved det, gøre som Nusle foreslår, at sige til knægten,
han skal spørge hans mor. - Måske hun havde det lettere med sandheden.

Nette

Fra : Jens og Jannie

Dato : 24-08-03 10:12

Nette wrote:

> [...]
> tror at man automatisk har en lille tissemand, hvs man er tyk, og
> automatisk har en stor tissemand, hvis man er tyk. - For sådan hænger

Ja jeg ved sq ikke om det med at være tyk hænger sammen med det at have en
lille tisseman, men man hører tit spørgsmålet formuleret som, hvorfor har
tykke mænd en lille tisseman, men nu er det jo sådan, at den lille tisseman,
er man født med, så spørgsmålet må da være den anden vaj rundt, hvorfor får
drenge der er født med en lille tisseman store maver som voksen.

Jens

Fra : Nette

Dato : 24-08-03 16:53

"Jens og Jannie" skrev i en meddelelse
> Ja jeg ved sq ikke om det med at være tyk hænger sammen med det at have en
> lille tisseman,

Men det ved jeg, at det ikke gør. Dermed ikke sagt at tykke mænd ikke kan
have små tissemænd, men det er i hvert fald ikke sådan, at man partu har en
lille tissemand, hvis man har en stor mave.....

Jaa, og?..

Nette

Fra : Jens og Jannie

Dato : 24-08-03 21:43

Nette wrote:

> Jaa, og?..

Jaa, og så ikke noget, det var bare sådan en af de ufornudtige tanker, der
af og til løber af med en.

Jens

Fra : PerX ...

Dato : 24-08-03 21:38

In article <3f488060$0$24714$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
jannieogfjernjens@hansen.mail.dk says...

> [...]
> er man født med, så spørgsmålet må da være den anden vaj rundt, hvorfor får
> drenge der er født med en lille tisseman store maver som voksen.

Fordi kvinderne skraldgriner af dem, så de ender med at slå sig på maden
i stedet?