Kan man scrolle i en anden frame?
Fra : Morten Nielsen

Dato : 23-08-03 15:22

Hej!

Jeg er ved at lave en side hvor der skal være noget indhold i en frame, der
skal kunne scrolles fra en anden frame. F.eks. trykker man på en .gif der
ligner en knap, hvorefter indholdet i en anden frame scroller.

Kan det lade sig gøre?

På forhånd tak!

Vhils Morten

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 23-08-03 17:15

"Morten Nielsen" <mkn@FJERN-NOSPAMofir.dk> skrev

> [...]
> skal kunne scrolles fra en anden frame. F.eks. trykker man på en .gif der
> ligner en knap, hvorefter indholdet i en anden frame scroller.

Ikke i html, det kræver noget scripting og så er du i forkert gruppe.

FUT: <news:dk.edb.internet.webdesign.clientside>

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin