Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ugens foto - en ide?
Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 23-08-03 14:10

Sidder og leger med en underside til www.fotoportal.dk som skal hedde "ugens
foto". Opstart 1/9-2003.

Det går ud på at man indsender sine bedste skud og der udvælges hver uge det
bedste billede som vises på siden.

Skulle du får lyst at deltage kan du maile dit billede til
info@webmasteren.dk sammen med dit navn og beskrivelse.
Max 700 pixels bred

Hvorfor?
Tja - synes det skal prøves.

Hvordan?
Pt meget simpelt. Folk sender fotos ind og der udvælges 1 vinder pr. uge.

Kan man vinde noget? Ære og på sigt måske 1 præmie.

Hvem bestemmer vinderen?
Pt mig - bliver der tilslutning skal det selvfølgelig være mere seriøs.

Mail et bud.

vh
Jan

Fra : Sune Kjærgård

Dato : 23-08-03 14:19

Glimrende ide

--
Mvh Sune

Udskift nejtaktilspam med indbakke hvis du vil maile!

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 23-08-03 16:53

> Glimrende ide
Jamen så køre jeg videre. Der er dumpet et par stykker ind
Takker.

Jan

Fra : Tom

Dato : 23-08-03 22:30

> Hvem bestemmer vinderen?
> Pt mig - bliver der tilslutning skal det selvfølgelig være mere seriøs.

Prøv at se på www.bilgalleri.dk hvorledes man håndterer en pointgivning.
Det vil alt andet lige være mere rigtig at lade brugerne bestemme hvem der
skal vinde.

--
Tom

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 23-08-03 23:35

> Prøv at se på www.bilgalleri.dk hvorledes man håndterer en pointgivning.
> Det vil alt andet lige være mere rigtig at lade brugerne bestemme hvem der
> skal vinde.
Det vil jeg prøve. Jeg skal lige mærke stemningen (indsendelser) inden jeg
gør det til et større projekt (avanceret). Mener der allerede er et site med
dagens foto som høre til denne gruppe. Kan bare ikke finde den - det var
noget med jirty tror jeg.

Tak for linket - lækre biler/billeder i øvrigt.

vh
Jan