Bios til ASUS P4P800 Deluxe
Fra : --= BGN =--

Dato : 23-08-03 12:25

Den bios (1009) man henter på ASUS´s hjemmeside til ASUS P4P800 Deluxe,
hedder "p4p81009.ami". Når man læser i manualen om updatering af bios´en,
står der at den hedder " *.rom ", altså med endelsen ROM. Er det bare en
simpel omdøbning af filen fra *.ami til *.rom?

Bo

Fra : Allan / Kolding

Dato : 23-08-03 20:41

Jeg updatet til 1008 på gammel manér med diskete.
Der stod der på Asus´s side hvad man gjore.
Jeg kan ikke huske det helt korrekt, men skulle
omdøbe en fil. Jeg er ikke sikker.

Men til 1009 brugte jeg Asus Update og gjorer det
live. Virkede fint.
Mit bundkort er P8P800 men det skulle være det samme.

Allan / Kolding