Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Indlæg der forsvinder!
Fra : Rosander

Dato : 23-08-03 11:49

Jeg lagde et indlæg i denne gruppe ca.12-08-03 med et spørgsmål om en
fejlmeddelsel i IE ( I lighed med Jan jensens indlæg D. 19-08-03 ), men nu
ser jeg at det er væk Hvad sker der/sletter den sig selv eller er der nogle
som sletter eller hvad??

--
MVH.
Rosander

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-08-03 13:10

"Rosander" <no@mail> skrev :

> [...]
>ser jeg at det er væk Hvad sker der/sletter den sig selv eller er der nogle

Selvfølgelig bliver de slettet fra newsserveren på et tidspunkt,
hos TDC efter tre måneder.

Det tyder mere på opsætningen i din newsreader, alle er sat til
at slette indlæg efter et stykke tid, i Outlook Express er
standardindstillingen fem dage.

Spørg evt. i OE-gruppen, se signatur.

med venlig hilsen
Knud
--
Bruger du Outlook Express?
Så er der gode råd at hente i
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 23-08-03 13:18

Knud Gert Ellentoft wrote:
> Det tyder mere på opsætningen i din newsreader, alle er sat til
> at slette indlæg efter et stykke tid, i Outlook Express er
> standardindstillingen fem dage.
>
> Spørg evt. i OE-gruppen, se signatur.

Funktioner > Indstillinger > Vedligeholdelse; "Slet nyhedsmeddelelser xx
dage efter hentning"

--
Carsten (3600)
HELD er noget der indtræffer når grundige forberedelser

Fra : Rosander

Dato : 23-08-03 13:35

"Carsten Finn Rasmussen" <cfr@c.dk> skrev i en meddelelse

> Funktioner > Indstillinger > Vedligeholdelse; "Slet nyhedsmeddelelser xx
> dage efter hentning"

Korrekt den stod til 5 dage, så nu ved jeg også dette, man lærer lidt hver
dag :)

--
MVH.
Rosander